🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39762.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با به روزرسانی EMUI 8.0، اندروید اوریو به خانواده هوآوی میت 9 آمد

فاز تست بتای اندروید 8.0 اوریو اوایل ماه نوامبر روی موبایل هوآوی میت 9 به پایان رسید. حالا بعد از گذشت کمتر از یک ماه، به نظر می رسد که بیلد کامل و رسمی EMUI ...

فاز تست بتای اندروید 8.0 اوریو اوایل ماه نوامبر روی موبایل هوآوی میت 9 به پایان رسید. حالا بعد از گذشت کمتر از یک ماه، به نظر می رسد که بیلد کامل و رسمی EMUI 8.0 همراه با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اندروید اوریو برای دسترسی عمومی آماده شده است و دارندگان مدل های چینی میت 9 قادر به دریافت آن هستند.

نکته مهم اینجاست که هنوز آپدیت OTA از راه نرسیده و کاربران میت 9 باید با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درخواست از طریق اپلیکیشن Huawei Mobile Services، به صورت دستی نسبت به دانلود آن اقدام کنند. در این اپلیکیشن، راهنمایی تصویری قرار گرفته که کاربران را در دانلود به روزرسانی هدایت می کند و ضمناً برای ارتقا سیستم عامل، نیازی به فکتوری ریست نیست.

اندروید 8.0 اوریو قابلیت های تازه ای را به میت 9 می آورد که از جمله آنها می توان به حالت تصویر در تصویر، بهینه سازی مصرف باتری، عناصر طراحی به روز شده و یکپارچگی هرچه بیشتر با دستیار گوگل اشاره کرد.

علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این ها، گفتنی است - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که آخرین ورژن رابط کاربری EMUI هم چندین تغییر کوچک و بزرگ دارد که پا را فراتر از اندروید اوریو گوگل می گذارد؛ به عنوان مثال می توان به رابط کاربری حالت دسکتاپ، بهبودهای هوش مصنوعی هوآوی و والپیپرهای داینامیک اشاره کرد. در حال حاضر که این خبر نوشته می شود، دارندگان مدل های چینی خانواده میت 9 (شامل میت 9، میت 9 پرو و میت 9 پورشه دیزاین) قادر به دریافت به روزرسانی هستند و احتمالاً دارندگان مدل بین المللی لازم نیست بیشتر از چند روز دیگر منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone