🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39783.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تولید سنسورهای وای فای بی نیاز از برق با استفاده از چاپگر سه بعدی

محققان دانشگاه واشنگتن موفق به چاپ سنسورهای بی سیمی شده اند که بدون نیاز به برق یا باتری با گیرنده های RF ارتباط برقرار می کنند. دستگاه های چاپ شده در این مجموعه شامل پایه، چرخ ...

محققان دانشگاه واشنگتن موفق به چاپ سنسورهای بی سیمی شده اند که بدون نیاز به برق یا باتری با گیرنده های RF ارتباط برقرار می کنند.

دستگاه های چاپ شده در این مجموعه شامل پایه، چرخ دنده، سیم پیچ، آنتن و سوئیچ مسی هستند.

این سیستم بر مبنای شبکه های Backscatter پیاده سازی شده که در آن یک دستگاه برای ارسال داده از امواج ارسال شده از روتر وای فای یا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - دستگاه های دیگر استفاده می کند.

در این سنسور چاپ شده حرکات مکانیکی چرخ دنده ها باعث قطع و وصل شدن سوئیچ می شوند که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - طی آن آنتن فلزی سیگنال هایی را از روتر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - وای فای جذب کرده کرده یا منعکس می کند.

این سیگنال های منعکس شده سپس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - در گیرنده های وای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - فای لپ تاپ و گوشی هوشمند شناسایی خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران

یکی از محققین این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - پروژه به نام «ویکرام آیر» که دانشجوی دکترا است می گوید:

هدف ما تولید چیزی بوده که به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - محض خروج از پرینتر سه بعدی امکان ارسال اطلاعات مفید به دستگاه های دیگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - داشته باشد.

یکی دیگر از اعضای این تیم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - به نام پروفسور «شیام گولاکوتا»  تعیین میزان مایع لباسشویی باقیمانده در یک بطری را نمونه ای از کاربرد این دستگاه می دانند:

همزمان با خروج مایع لباسشویی از بطری، سرعت چرخش چرخ دنده میزان مواد باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - مانده در آن را مشخص می کند. زمانی که مایع درون بطری از مقدار مشخصی کمتر شود این دستگاه به صورت خودکار سیگنالی را موبایل کاربر ارسال می کند.

تیم توسعه دهنده پروژه با هدف جلب توجه افراد و گسترش کاربردهای این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - دستگاه، استفاده از آن را برای عموم مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر پل سفید استان مازندران - رایگان اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone