🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39780.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تلاش برای توقف فروش کالای دست‌دوم به جای نو در بازار رایانه

بازار رایانه کشور با توجه به پیشرفت و نیاز مردم به تکنولوژی، بازار نسبتا شلوغ‌تری نسبت به سایر تجارت‌ها دارد و البته به‌خاطر عدم آگاهی برخی از مشتریان و یا مسائل پیچیده کامپیوتری‏، عاری از ...

بازار رایانه کشور با توجه به پیشرفت و نیاز مردم به تکنولوژی، بازار نسبتا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - شلوغ‌تری نسبت به سایر تجارت‌ها دارد و البته به‌خاطر عدم آگاهی برخی از مشتریان و یا مسائل پیچیده کامپیوتری‏، عاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - مشکلات هنگام خرید نیست. «مهدی میر مهدی»، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از وقوع تخلفاتی توسط برخی از فعالین این بازار خبر داده و به غیرقانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - بودن این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - تخلف‌ها تاکید کرده است:

«متخلفان با روش‌هایی کالای دست دوم، کارکرده و مرجوعی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - بازسازی می‌کنند و در قالب کالای نو به فروش می‌رسانند. بروز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - تخلف‌های اینچنینی باعث دلزدگی مصرف کنندگان از بازار خواهد شد و اگر مصرف‌کننده در بازار نباشد واحدهای صنفی نیز به کار نخواهند آمد و همین بازاری که داریم را نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - دست خواهیم داد، بنابراین برخورد با تخلف‌ها برای حفظ بقای صنف وظیفه اتحادیه و اعضای آن است.»

میرمهدی در گفتگو با دیجیاتو، ضمن موشکافی این روند، وظیفه قانونی و مسئولیت این اتحادیه در قبال این تخلفات را توضیح می‌دهد:

«در شکایاتی که به اتحادیه شده متوجه حجم این تخلفات شدیم که با اعزام بازرسین نامحسوس در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - بین بازاریان توانستیم ریشه برخی از این اقدامات را کشف کنیم و بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - کالاها و اجناس استوک را که در قالب جنس نو به مردم فروخته می‌شد ضبط کردیم. پرونده این اشخاص را نیز به سازمان تعزیرات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - حکومتی ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - کردیم تا دیگر فروشندگان متخلف هم از این کار دست بردارند چرا که این امر در نهایت به ضرر بازار خواهد بود و بی اعتمادی مردم را در پی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - داشت.»

دی وی دی رایتر، هارد و مادربورد بیشترین کالاهای دست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - دوم به جای نو فروخته شده هستند

وی داوری و قضاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - در شکایات ارسال شده به این سازمان را به نفع فروشندگان و هم صنفان نمی‌داند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - و معتقد است که باید حق به حق دار برسد. میرمهدی همچنین با اشاره به افزایش هوشمندی مردم در حین خریدن اجناس الکترونیکی می‌گوید:

«این روزها اکثر مردم می‌توانند مشخصات دقیق و درست کالاها را از وبسایت‌ها و فضای مجازی به دست بیاورند و فریب دادنشان به آسانی گذشته نیست. این مسئله باعث شده که شاهد تخلف کمتری باشیم ولی متاسفانه کماکان در برخی اجناس مثل دی وی دی رایتر، هاردهای اکسترنال و اینترنال و حتی مادربوردها شاهد چنین تخلفاتی هستیم. دلیل این اتفاق شوم سودجویی فروشندگان و ارزان‌تر بودن کالاهای استوک نسبت به جنس آکبند است که برای صاحبان تجارت بازار رایانه وسوسه انگیز است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران

تنها اسامی شرکت‌های گارانتی در وبسایت اتحادیه در کشور رسمی هستند

میرمهدی به گارانتی‌دار بودن برخی از این اجناس اشاره می‌کند و باور دارد برچسب گارانتی گاهی باعث می‌شود تا خریدار نسبت به کالا اعتماد پیدا کند ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - مردم باید توجه داشته باشند که اسامی شرکت‌های گارانتی معتبر در وبسایت رسمی اتحادیه موجود است، در نتیجه کالایی که برچسب خدمات پس از فروش آن برای شرکتی خارج از این لیست باشد، به طور حتم اشکال دارد.

به گفته رئیس‌اتحادیه فناوران رایانه استان تهران، برای جلوگیری و پیشگیری از این تخلف، ارائه فاکتور رسمی توسط فروشنده الزامی شده است. میر مهدی با بیان اینکه مشتریان باید هنگام خرید حتما از فروشنده فاکتور رسمی بگیرند، گفت: «فاکتور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - رسمی باید با خط فروشنده و مهمور به امضا و مهر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - فروشنده با اسم، شماره تلفن و آدرس واحد صنفی باشد و شماره سریال دستگاه در آن قید شود. ارائه فاکتور رسمی تا حدودی باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - ایجاد بازدارندگی از ارتکاب تخلف در واحدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - صنفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - می‌شود زیرا فروشنده از امکان‌پذیر بودن پیگیری تخلف نگران خواهد شد.»

میرمهدی خبر می‌دهد که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - صورت مشاهده و خریدن کالاهای اینچنینی، مراتب را از راه‌های مختلفی چون رجوع به وبسایت اتحادیه، تماس با شماره 88926920 الی 7 (داخلی 111)  (مختص شهروندان تهرانی) و یا تماس با شماره 124 (مختص - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - شهروندان کل کشور و همچنین خرید از فروشگاه‌های اینترنتی) اطلاع - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر جویبار استان مازندران - دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone