🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39756.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

امکان سفر با خودروهای بدون راننده Lyft در بوستون میسر شد

کمپانی Lyft بالاخره موفق شد سرویس اشتراک خودروهای بدون راننده اش را به صورت پایلوت در محله Seaport شهر بوستون راه اندازی کند. خودروهای بدون راننده این شرکت را استارت آپ NuTonomy توسعه داده است. ...

کمپانی Lyft بالاخره موفق شد سرویس اشتراک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - خودروهای بدون راننده اش را به صورت پایلوت در محله Seaport شهر بوستون راه اندازی کند. خودروهای بدون راننده این شرکت را استارت آپ NuTonomy توسعه داده است.

البته خودروهای مورد استفاده کاملاً بدون راننده نیستند. بلکه فردی همواره پشت فرمان حاضر خواهد بود تا در صورت بروز هرگونه اشکال بتواند کنترل اوضاع را در دست بگیرد. با این همه باید این پیشرفت را یک موفقیت بزرگ برای Lyft به حساب آورد. به خصوص که اصلی ترین رقیبش یعنی اوبر این روزها درگیر حواشی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - بسیار است.

یکی از مدیران ارشد NuTonomy به همین مناسبت در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - مصاحبه ای گفته: «شراکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - ما با Lyft در این طرح دو هدف عمده را دنبال می کند. نخست این که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - آغاز چنین برنامه ای به مردم عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کمک می کند که با خودروهای بدون راننده و تاثیری که آنها بر زندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دلیجان استان مرکزی - ایشان به جای خواهد گذاشت آشنا می شوند. هدف دوم جمع آوری بازخورد راننده های احتیاطی از نحوه عملکرد سامانه خودران ماست که می تواند در آینده بسیار مفید و کاربردی باشد.»

استارت آپ مذکور برنامه ای مشابه را نیز با کمپانی «Drive.ai» آغاز کرده تا بتواند یک سامانه تاکسی های خودران را در شهر سانفرانسیسکو راه اندازی نماید. این شرکت همچنین به تازگی قرادادهایی را با فورد و وایمو نیز به امضا رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جان پرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** اجاق گاز و فر لاجرمانیا LGAD9UFHSWH شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone