🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36126.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

موبایل پرچمدار ال جی V35 ThinQ به دور از هیاهوی تبلیغاتی معرفی شد

کمپانی ال جی به تازگی و بدون هیاهوی چندان از موبایل V35 ThinQ رونمایی کرده است. این اسمارت فون جدید از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد و از منظر طراحی شباهت زیادی به LG ...

کمپانی ال جی به تازگی و بدون هیاهوی چندان از موبایل V35 ThinQ رونمایی کرده است. این اسمارت فون جدید از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد و از منظر طراحی شباهت زیادی به LG V30S ThinQ دارد که خود از هر منظر به LG V30 شبیه بود. ال جی V35 ThinQ نمایشگر 6 اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و FullVision سابق را حفظ کرده که از نوع اولد بوده و از HDR10 پشتیبانی می کند.

دوربین این دستگاه نسبت به قبل دچار بهبود شده که اصلی ترین دلیل آن به قرض گرفتن دوربین دوگانه و 16 مگاپیکسلی LG G7 ThinQ باز می گردد؛ گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که مدل V30 دوربینی دوگانه با دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی داشت. همین موضوع درباره دوربین جلویی نیز مصداق دارد و از 5 مگاپیکسل سابق به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اسمارت فون تازه ال جی طبق معمول از Quad DAC و چند بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صوتی دیگر بهره می برد که از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جمله آنها می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به DTS:X (با مجازی سازی سه بعدی تا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سقف 7.1) اشاره کرد. یک جفت هدفون بنگ اند الافسن هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جعبه دستگاه قرار گرفته است.

درست مثل سایر پرچمداران کمپانی، V35 ThinQ جواز IP68 برای مقاومت در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برابر آب و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گرد و غبار را دریافت کرده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دستگاه هم نسبت به باتری G7 تا 10 درصد ظرفیت بیشتر داشته و از شارژ وایرلس و شارژ سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 3.0 پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گذشته از چیپست اسنپدراگون 845، با خرید ال جی V35 ThinQ به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی خواهید داشت. ضمناً دستگاه به صورت پیش فرض اندروید 8.0 اوریو را به اجرا در می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آورد. در نهایت گفتنی است که این اسمارت فون تا یک هفته دیگر با قیمت 900 دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود که در این صورت، یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گران قیمت ترین موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های موجود در بازار نام خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone