🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36106.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

واحد تحقیقاتی گوگل جای خود را به Google‌ AI خواهد داد

ساندار پیچای در جریان کنفرانس گوگل I/O سال قبل اعلام نمود که در کنار محصولات و ویژگی‌های یادگیری ماشینی، تمام تلاش‌های این کمپانی را در کنار یکدیگر قرار داده و یک تیم قوی و کامل ...

ساندار پیچای در جریان کنفرانس گوگل I/O سال قبل اعلام نمود که در کنار محصولات و ویژگی‌های یادگیری ماشینی، تمام تلاش‌های این کمپانی را در کنار یکدیگر قرار داده و یک تیم قوی و کامل را با نام Google.ai به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان - ارمغان آورده است. حال امسال او خاطر نشان کرده که ساکنین مانتین ویو قصد دارند که یک تیم قوی و خلاقتری نسبت به قبل تشکیل داده و آن را Google AI بنامند.

با اینکه Google.ai و Google AI تنها یک نقطه با یکدیگر تفاوت دارند اما به غیر اسامی‌شان، امسال تلاش شده تا تیم جدید شامل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان - گروه‌های نوآور بیشتری شده و به مسائل مهمتری بپردازد. برای مثال تیم یاد شده جایگزین واحد تحقیقاتی قبلی این شرکت (Google Research) خواهد شد و پروژه‌های این تیم را نیز ادامه خواهد داد.

در واقع ساکنین مانیتین ویو تلاش کرده‌اند که تمامی پژوهش‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی نظیر پژوهش‌های سلامتی، بینایی ماشینی، Auto ML و ... را کنار یکدیگر جمع آورند تا بتوانند از دستاورد‌هایشان در پیشبرد همزمان یکدیگر و پروژه‌های مشابه بهره ببرد.

ساندار پیچای درباره‌ی Google AI - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان - گفت:

«ما در این قسمت، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر مینودشت استان گلستان - سعی می‌کنیم تحقیقاتی انجام دهیم که پیشرفت‌های شگرفی را در حوزه‌ هوش مصنوعی ممکن سازد. برای مثال سعی می‌کنیم هوش مصنوعی را در محصولات و حوزه‌ها وارد کنیم و حتی ابزاری توسعه دهیم تا مطمئن شویم همه می‌توانند به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. به همین خاطر ما وب سایت Google AI گسترش دادیم و تمامی رسانه‌های واحد تحقیقاتی قبلی خود را به این نام تغییر داده‌ایم »

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone