🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36133.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Lens Distortions؛ مجموعه ای بی نظیر از فیلترهای عکاسی

اپلیکیشن Lens Distortions برای پر کردن جای خالی المان‌هایی ساخته شده که شاید در شرایط عکاسی طبیعی آن‌ها را در اختیار نداشته باشید. مثلا شاید یک شات فوق‌العاده جذاب از جنگل‌های گیلان بگیرید و با خودتان ...

اپلیکیشن Lens Distortions برای پر کردن جای خالی المان‌هایی ساخته شده که شاید در شرایط عکاسی طبیعی آن‌ها را در اختیار نداشته باشید. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - مثلا شاید یک شات فوق‌العاده جذاب از جنگل‌های گیلان بگیرید و با خودتان بگویید: «ای کاش منظره مه‌آلود بود تا عکس قشنگ‌تر می‌شد».

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان

یا حتی در مورد یک جاده زیبای پر پیچ و خم که رنگین کمان بر آسمانش پدیدار شده، اما قطره‌های باران را نمی‌توانید روی عکس به نمایش بگذارید. اپلیکیشن Lens Distortions با فیلترهای آماده می‌تواند جای خالی این المان‌ها را برایتان پر کند.

بعضی المان‌های طبیعی مثل مه، باران، دود، انعکاس نور، اشعه آفتاب، برف و جرقه‌های آتش در این اپلیکیشن به دقیق‌ترین شکل ممکن شبیه‌سازی شده‌اند تا بتوانید به عنوان فیلترهای مکمل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - روی عکس‌هایتان به کار بگیرید. نتیجه واقعا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - حیرت انگیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - است.

Lens Distortions از آن دسته ویرایشگرهای تصویر است که فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای بعد از تصویربرداری کاربرد دارد. هر چند که گزینه عکاسی در لحظه هم می‌توانست در اپلیکیشن باشد، اما سازنده ترجیح داده که تمرکزش را روی فیلترهای پس از عکاسی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - معطوف کند و بیشتر در نقش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - یک «مکمل» برای زیباتر شدن تصاویر ظاهر شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان
فیلترهایی که از عوامل طبیعی الگوبرداری شده اند

برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - همین با ورود به اپ هشت دسته مختلف از فیلترهای عکاسی را می‌بینید. این دسته‌ها همگی از روی عوامل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - طبیعی شبیه‌سازی شده‌اند و هر کدام هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - چندین فیلتر مجزا و قابل شخصی‌سازی دارند.

به عنوان مثال، برای فیلتر باران پنج حالت مختلف (با قطره‌های ریز یا درشت) در اختیار دارید. هر کدام از این حالت‌‌ها بعد از انتخاب نیز قابل شخصی‌سازی هستند. این که نرمی یا زبری فیلتر به چه میزان باشد، چه میزان اشباع رنگی برایش مناسب است و کنتراست و روشنایی کاملا به دست خود شماست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان

در کنار این مزیت یک مزیت بزرگ دیگر هم دارید و آن چیزی نیست جز ترکیب فیلترها. با Lens Distortions می‌توانید نهایتا سه فیلتر را با یکدیگر مخلوط کرده و یک ترکیب منحصر به فرد بسازید. مثلا ترکیبی از برف و سوسوی درخشان نور در پس زمینه.

گاهی نتیجه ترکیب این فیلترها با هم می‌تواند بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد، اما افسوس که اپلیکیشن Lens Distortions گزینه‌ای برای ذخیره این فیلترهای ترکیبی ندارد و این یکی از ضعف‌های برنامه به شمار می‌آید.

اما از سوی دیگر ماجرا، سازندگان اپ چندین پکیج آماده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم برایتان در نظر گرفته‌اند تا بتوانید به گزینه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. این پکیج‌ها پولی هستند و با پرداخت درون‌برنامه‌ای آزاد می‌شوند که متأسفانه دسترسی به آن‌ها از ایران چندان ساده نیست.

اما پکیج‌های فعلی هم تنوع قابل قبولی دارند و خوشبختانه همگی رایگان هستند. با این حساب فکر می‌کنیم Lens Distortions با امکانات فعلی‌اش هم بتواند رضایت‌تان را جلب کند.

این اپلیکیشن ویرایش عکس را می‌توانید همین حالا از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید. توجه داشته باشید که Lens Distortions در گوگل‌پلی هنوز در حالت عدم انتشار قرار دارد و یک نسخه آزمایشی است، بنابراین احتمال این که نقص‌هایی در آن ببینید را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم مد نظر داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نجف آباد استان اصفهان

®Lens Distortions

سازنده: Lens Distortions, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 161 / 95 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone