🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36123.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس Touch Bar مک بوک را به لپ تاپ های ویندوزی می آورد

یکی از ویژگی منحصر به فرد مک بوک پرو نوار لمسی Touch Bar است و حالا این قابلیت ممکن است به لپ تاپ های ویندوزی هم راه پیدا کند. Touch Bar که در سال ۲۰۱۶ ...

یکی از ویژگی منحصر به فرد مک بوک پرو نوار لمسی Touch Bar است و حالا این قابلیت ممکن است به لپ تاپ های ویندوزی هم راه پیدا کند.

Touch Bar که در سال ۲۰۱۶ جایگزین کلیدهای میانبر موسوم به فانکشن شد از قابلیت همگام - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان - سازی با محتوای روی نمایشگر و برنامه های مختلف برخوردار است. بر اساس گزارش WindowsBlogItalia ایسوس پروژه ScreenPad را دست دارد که ممکن است به تعبیه قابلیت های مشابه در مدل ویندوزی منجر شود.تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراساندر این سایت به نحوه دقیق پیاده سازی ScreenPad اشاره نشده و ممکن است ایسوس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان - آن را به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان - صورت ماژول جداگانه، نمایشگر ثانویه یا حتی صفحه لمسی به جای کیبورد عرضه کند.

افزونه های ایسوس با سرویس های گسترده ای از آفیس گرفته تا یوتیوب و اسپاتیفای سازگاری داشته و مثل Touch Bar مک بوک دسترسی به قابلیت های درون برنامه را تسهیل می کنند. برای مثال در مورد اسپاتیفای کنترل موزیک ساده تر شده و برای آفیس میانبرهایی برای دسترسی به برخی قابلیت های پرکاربرد فراهم می شود. علاوه بر این Launcher app هم همانطور که از نام آن برمی آید راه اندازی سریع تر برخی اپ ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسانبه گفته کارشناسان این سایت حداقل سیستم لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان - برای پیاده سازی ScreenPad شامل موارد زیر است:

  • تاچ پد سازگار با قابلیت PTP و صفحه لمسی
  • کارت گرافیک GTX 970 انویدیا
  •  واحد میکروکنترلر ITE8225 و IC توشیبا TC358870XBG

اگرچه ScreenPad مزیت رقابتی لپ تاپ های ویندوزی را در برابر مک بوک ها افزایش می دهد اما هنوز معلوم نیست شانس برخورداری از این قابلیت نصیب چه مدل هایی خواهد شد. آنطور که از عکس ها برمی آید ScreenPad - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قوچان استان خراسان - برخلاف Touch Bar اپل که در قالب یک نوار باریک بین نمایشگر و کیبورد قرار گرفته، از عرض بیشتری برخوردار است.

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به مک بوک پرو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone