🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34329.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فروش شیائومی ردمی نوت ۶ پرو پیش از رونمایی رسمی آغاز شد

این روزها خبرهای زیادی در رابطه با گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در فضای مجازی منتشر می شود و در حالی که شرکت سازنده هنوز آن را معرفی نکرده یک خرده فروشی آنلاین ...

این روزها خبرهای زیادی در رابطه با گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در فضای مجازی منتشر می شود و در حالی که شرکت سازنده هنوز آن را معرفی نکرده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - یک خرده فروشی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - آنلاین فروش آن را روی وبسایت AliExpress آغاز کرده است.

وبسایت مذکور علاوه بر فهرست امکانات و تصاویر، قیمت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - موبایل تازه شیائومی را هم منتشر کرده و نکته مهم دیگر در این باره آنکه این جزئیات به نسخه بین المللی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو مربوط می شوند که گفته می شود بالغ بر ۷۰ زبان دنیا را پیشتیانی می کند و همراه با خدمات و آپدیت های  OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد.

طبق اطلاعات درج شده در وبسایت این خرده فروشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو توان پردازشی خود را از اسنپدراگون ۶۳۶ می گیرد، هرچند که طبق برخی گزارشات چیپست در نظر گرفته شده برای آن اسنپدراگون ۶۶۰ است. این نسخه خاص اما سه گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و میتوان با کمک درگاه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - کارت حافظه میکرو اس دی آن را ارتقاء داد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران

نمایشگر گوشی جدید شیائومی ۶.۲۶ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - اینچی است و آنطور که در تصاویر دیده می شود یک بریدگی هم دارد. رزلوشن این نمایشگر برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده (که اگر نسبت تصویر آن ۱۹:۹ باشد این رزلوشن باید برابر با ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد و به همین خاطر احتمال صحت داشتن فهرست اطلاعات در نظرمان اندکی ضعیف می شود).

پیشتر تصاویر مربوط به این موبایل همراه با چهار دوربین منتشر شده بود و حالا اطلاعات به دست آمده از وبسایت این خرده فروشی آنلاین آنها را تایید می کند؛ به این ترتیب ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در بخش پشتی بدنه ترکیب دوربین های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی را دارد و برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - گرفتن سلفی هم به ترکیب حسگرهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در اینجا لازم است اشاره کنیم که حسگرهای ثانویه در نظر گرفته شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - برای این موبایل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - به منظور تشخیص عمق پس زمینه در آن گنجانده شده اند. سیستم عامل دستگاه اندروید اوریو است که به رابط کاربری MIUI 9 مجهز شده است. انرژی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تنکابن استان مازندران - مورد نیاز قطعات این دستگاه نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود و یک پورت میکرو یو اس بی هم روی بدنه اش کار گذاشته شده است.

شیائومی ردمی نوت ۶ پرو با قیمت ۲۰۰ دلار در این وبسایت خرده فروشی عرضه شده و کاربران می توانند از میان آپشن های رنگی مشکی، آبی، رز گلد و قرمز یکی را بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone