🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36127.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تشخیص چهره وان پلاس ۶ با یک عکس فریب خورد

از زمان ارائه آپدیت بستنی حصیری اندروید، این سیستم عامل قابلیت باز کردن قفل موبایل به وسیله تشخیص چهره را داشته اما تا همین چند ماه پیش کسی به آن توجه خاصی نداشت. برخلاف سیستم ...

از زمان ارائه آپدیت بستنی حصیری اندروید، این سیستم عامل قابلیت باز کردن قفل موبایل به وسیله تشخیص چهره را داشته اما تا همین چند ماه پیش کسی به آن توجه خاصی نداشت. برخلاف سیستم عامل محبوب اندروید، اپل اما این ویژگی را تازه با آیفون X معرفی کرد اما چنین راه حل‌هایی بسیار مطمئن و امن نیستند.

در ویدیوی زیر که یک کاربر توییتری منتشر کرده مشاهده می‌کنید که وان پلاس ۶ از مشاهده یک عکس پرینت شده فریب می‌خورد و قفل گوشی را باز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - می‌کند. در توییت بعدی، همین کاربر تایید می‌کند که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - وان پلاس ۶ با مشاهده یک تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - سیاه و سفید از چهره فرد هم فریب خورده!

یکی از نویسندگان وبسایت اندروید پلیس هم سعی کرد آزمایش مشابهی را پیاده کند اما به احتمالا به دلیل کیفیت پایین تصویر، قابلیت تشخیص چهره کار نکرده.

قصه‌های مشابه بسیاری در این زمینه شنیده‌ایم و حتی گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - هم سعی کرده فاکتورهای مشخص کننده زنده بودن تصویر مثل چشمک زدن را به سیستم عامل اضافه کند اما نقص کلی سیستم در مورد وان پلاس هم صادق است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان

برخلاف آیفون که تمام سطوح صورت شما را نقشه برداری می‌کند، این مدل سیستم‌های تشخیص چهره فاصله بین دو نقطه از نواحی صورت شما را علامت‌گذاری می‌کند که از اسکن اثر انگشت امنیت کمتری دارد اما وان پلاس هم اخطار آسیب پذیری را حین راه اندازی قفل تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - چهره به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر قروه استان کردستان - شما می‌دهد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone