🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36141.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز برای اپلیکیشن دوربین دو موبایل اکسپریای سونی منتشر شد

اگر پیگیر اخبار موتور جستجوی تصویری گوگل یعنی گوگل لنز بوده‌اید، حتما می‌دانید که انتشار این اپ برای کلیه دیوایس‌های اندرویدی و حتی آیفون آغاز شده است. نخستین گوشی‌هایی که از مزایای لنز برخوردار شدند، ...

اگر پیگیر اخبار موتور جستجوی تصویری گوگل یعنی گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - لنز بوده‌اید، حتما می‌دانید که انتشار این اپ برای کلیه دیوایس‌های اندرویدی و حتی آیفون آغاز شده است. نخستین گوشی‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - که از مزایای لنز برخوردار شدند، مثل همیشه پیکسل‌های ساخته خود گوگل بودند.

اما پس از این موضوع کم کم باید منتظر ارائه این اپلیکیشن برای سایر برندها نیز باشیم. در همین راستا گوشی‌های اکسپریای سونی جزو نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوشی‌هایی هستند که پشتیبانی از گوگل لنز را به اپلیکیشن دوربین خود اضافه می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان

سونی ساعاتی پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - ارائه گوگل لنز برای اپ دوربین دو مدل از گوشی‌های اکسپریای خود خبر داده: یکی اکسپریا XZ2 و دیگری مدل کامپکت همین دستگاه. به لطف گوگل لنز، طرفداران سونی می‌توانند از این دو موبایل برای اسکن اشیاء و جستجوی اینترنتی، تبدیل متن‌های چاپی به متن‌های قابل ویرایش و دریافت اطلاعات با گرفتن دوربین به سمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - مکان‌های دیدنی استفاده نمایند.

گوگل لنز حتی قادر به تشخیص حیوانات و گیاهان هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - هست و می‌توان آن را برای اضافه کردن رویدادهای مختلف به تقویم هم به کار گرفت. برای بهره‌گیری از این امکانات نیاز است که حتما اپلیکیشن گوگل خود را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید.

نکته بعد این که ارائه گوگل لنز برای دو گوشی اکسپریا که گفتیم به صورت تدریجی انجام می‌گیرد و زمان انتشار به عواملی نظیر نوع دستگاه و بازاری که در آن به فروش می‌رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - بستگی خواهد داشت.

سونی اگر چه انتشار گوگل لنز را برای اکسپریای XZ2 و XZ2 Compact اعلام کرده، اما به احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - قریب به یقین دیوایس‌های دیگر این شرکت نیز در آینده این اپلیکیشن را دریافت خواهند کرد. همچنین پس از سونی باید منتظر ارائه گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کوچصفهان استان گیلان - لنز در سایر برندهای اندرویدی نیز باشیم.

در حال حاضر بسیاری از موبایل‌های اندرویدی می‌توانند از طریق گوگل اسیستنت به برخی مزایای گوگل لنز دسترسی پیدا کنند. یکی از قابلیت‌های جدید لنز Style Match نام دارد که برای جستجوی تصویری اشیاء استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone