🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36128.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: موبایل‌های سری گوگل پیکسل 3 توسط فاکسکان ساخته می‌شود

سری نخست موبایل های پیکسل گوگل، اسمارت فون هایی تحسین برانگیز بودند که البته فروش بسیار کم آنها نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از یک سال، خانواده پیکسل 2 جایگزین مدل های قبلی شد ...

سری نخست موبایل های پیکسل گوگل، اسمارت فون هایی تحسین برانگیز بودند که البته فروش بسیار کم آنها نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از یک سال، خانواده پیکسل 2 جایگزین مدل های قبلی شد و به همین خاطر، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسید که طی پاییز آتی هم شاهد عرضه گوگل پیکسل 3 باشیم.

در حالی که طی چند وقت اخیر شایعاتی درباره موبایل های بعدی گوگل شنیده ایم، منابع نزدیک به خبرگزاری بلومبرگ تایید کرده اند که امسال هم شاهد عرضه یک مدل استاندارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - یک مدل «XL» خواهیم بود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - که مدل بزرگ تر، از نمایشگر لبه تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - لبه و بریدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر در بالا بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان

منابع می گویند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - که در این بین، مدل کوچکتر گوگل پیکسل 3 به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر گران قیمت تر و بریدگی آن مجهز نخواهد بود. گفته می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - که بریدگی نمایشگر گوگل پیکسل 3 اکس ال میزبان دو لنز دوربین خواهد بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - حاشیه پایین نمایشگر را حفظ خواهد کرد تا اسپیکرهای جلویی داخل آن تعبیه شوند. هر دو موبایل کماکان از یک دوربین در پشت بهره می برند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - افکت بوکه را به صورت نرم افزاری روی تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - اعمال می کنند.

سایر جزییات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - منتشر شده از خانواده پیکسل 3 نیز بسیار جالب است. منابع می گویند که گوگل برای ساخت موبایل های خود با فاکسکان وارد مذاکره شده که تولیدکننده اصلی آیفون های اپل است. علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - این، گوگل از ماه ژانویه برخی از استعدادهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آزادشهر استان گلستان - HTC را به استخدام خود در آورد و این افراد از آن زمان در حال کار روی سخت افزار و نرم افزار پیکسل 3 بوده اند. اندروید به روزرسانی شده با قابلیت های پیشرفته تر هوش مصنوعی نیز در دستور کار است و می تواند تا پیش از سال جدید میلادی از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone