🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36121.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi 8 معرفی شد؛ پرچمدار واقعی برای جشن هشت سالگی

طی دو نسل گذشته، شیائومی طراحی فلز و شیشه زیبای خود با کناره‌های خمیده و گوشه‌های گرد معرفی کرد که باعث شد تلفن همراهی نظیر Mi 6 از لحاظ ظاهری عالی باشد، اما حالا با ...

طی دو نسل گذشته، شیائومی طراحی فلز و شیشه زیبای خود با کناره‌های خمیده و گوشه‌های گرد معرفی کرد که باعث شد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - تلفن همراهی نظیر Mi 6 از لحاظ ظاهری عالی باشد، اما حالا با معرفی آخرین پرچمدار خود یعنی شیائومی Mi 8 قصد دارد زبان طراحی خود را کنار گذاشته و یکپارچه نوای تقلید سر دهد.

این شرکت امروز صبح پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی Mi 8 را در چین معرفی کرد و کاملا واضح است که آیفون X الهام‌بخش اصلی برای طراحی این دستگاه بوده. این موبایل یک نمایشگر تمام صفحه با بریدگی مشابه آیفون X بوده که سنسورهایی نظیر دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور مجاورت، ماژول IR، لنزهای اینفرارد و اسپیکر مکالمه است. برخلاف آیفون X اما در قسمت پایینی این تلفن همراه یک حاشیه نسبتا ضخیم مشاهده می‌شود که طراحی آن را متفاوت کرده.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان
نمای بالایی و بخش بریدگی نمایشگر شیائومی Mi 8

شیائومی Mi 8 قابلیت بازکردن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - قفل گوشی با سنسور IR را هم ارائه می‌دهد که مشابه FaceID اپل است اما به اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - تکنولوژی اپل یا فناوری اسکن عنبیه چشم سامسونگ امن نیست. این موبایل همراه با پنل ۶.۲۱ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - اینچی +AMOLED FHD (رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰) عرضه می‌شود و شیائومی گفته نهایت روشنایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - آن ۶۰۰ نیت بوده و نسبت نمایشگر به تصویر آن ۸۸.۵ درصد است.

این موبایل با اسنپدراگون ۸۴۵ جان گرفته و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود دارد که به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - هوش مصنوعی مجهز شده. سنسور اولیه دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر است و پیکسل‌هایی به بزرگی ۱.۴ میکرون دارد. روی کاغذ، دوربین این دستگاه مشابه با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - Mi Mix 2S است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را دارد. دوربین جلو هم ۲۰ مگاپیکسلی است و ابعاد پیکسل‌های آن ۱.۸ میکرون اعلام شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان

شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - علت پریدن از روی شماره ۷ و رسیدن به Mi 8 را همگام‌سازی نام موبایل با هشتمین سالگرد تاسیس شرکت اعلام کرده. این موبایل ابتدا در چین و در سه مدل مختلف ارائه خواهد شد که در زیر می‌بینید:

  • ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی - ۲۶۹۹ یوآن - ۴۲۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - ۲۹۹۹ یوآن - ۴۷۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - ۳۲۹۹ یوآن - ۵۲۰ دلار

قیمت آن با توجه به مشخصاتی که دارد تقریبا نصف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - یک پرچمدار واقعی است. بنابراین اگر به دنبال خرید تلفن همراه جدید هستید و آیفون X هم از نظرتان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - ظاهر جذابی دارد، شیائومی Mi 8 را می‌توانید با کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - از نصف قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - پرچمدار اپل خریداری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone