🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19467.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فاکسکان به خاطر جنگ تجاری آمریکا و چین زنجیره تأمین را دو قسمت می‌کند

«فاکسکان» تولید کننده اصلی محصولات اپل از تقسیم زنجیره تأمین خود بین چین و ایالات متحده خبر داد و افزود به دلیل جنگ تجاری بین این دو کشور، دوران سلطه چین بر زنجیره تأمین به سر ...

«فاکسکان» تولید کننده اصلی محصولات اپل از تقسیم زنجیره تأمین خود بین چین و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - ایالات متحده خبر داد و افزود به دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - جنگ تجاری بین این دو کشور، دوران سلطه چین بر زنجیره تأمین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - به سر رسیده و این کشور دیگر «کارخانه جهان» نخواهد بود.

«Young Liu»، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - مدیرعامل فاکسکان گفت ۳۰ درصد از خطوط تولید این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - شرکت حالا خارج از چین فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - می‌کنند که ۲۵ درصد نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - به خرداد سال قبل بیشتر شده است. این شرکت خطوط تولید را به مناطق دیگر مثل جنوب شرق آسیا انتقال داده تا ظرفیت تولید خارج از چین را افزایش دهد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - غول تکنولوژی اهل تایوان انواع لوازم برقی از جمله آیفون، کامپیوتر و کنسول‌های بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - را تولید می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی

مدیرعامل فاکسکان افزود دوران کشور چین به عنوان «کارخانه جهان» به سر رسیده است و از ایجاد «اکوسیستم تولید» در هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی و جنوبی خبر داد.

حدوداً یک هفته قبل شایعه‌ای منتشر شد که از تلاش اپل برای ایجاد یک زنجیره تأمین انحصاری برای تولید آیفون مختص بازار چین و ایجاد زنجیره تأمینی دیگر برای بازارهای خارج از این کشور خبر می‌داد. دو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - قسمتی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر شازند استان مرکزی - کردن زنجیره تأمین تا حدودی به این شرکت کمک می‌کند تا از عواقب سنگین جنگ تجاری بین چین و آمریکا در امان بماند.

فاکسکان گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ را نیز منتشر کرد که از کسب ۷۷۸ میلیون دلار درآمد خالص خبر می‌دهد. این شرکت دلایل درآمد مطلوب در این بازه را افزایش فروش آیپدها و مک بوک‌ها به دلیل دورکاری عنوان کرده است. البته مدیرعامل این شرکت از کاهش درآمد در سه ماهه بعدی خبر داد و دلیل آن را تأخیر در عرضه آیفون ۱۲ ذکر کرد.

فاکسکان از سال ۲۰۰۰ محصولاتی مثل آی مک و از سال ۲۰۰۷ آیفون را تولید می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone