🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38065.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ثبت اطلاعات جعلی موبایل منجر به قطع آنتن‌دهی گوشی خواهد شد

طرح رجیستری که از اوایل آبان ماه سال گذشته با هدف کوتاه شدن دست قاچاق چیان از بازار گوشی‌های تلفن همراه در ایران، اجرا شده بود؛ حالا پیچ و خم تخلفات گمرکی را طی می‌کند.طبق ...

طرح رجیستری که از اوایل آبان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - ماه سال گذشته با هدف کوتاه شدن دست قاچاق چیان از بازار گوشی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - تلفن همراه در ایران، اجرا شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - بود؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - حالا پیچ و خم تخلفات گمرکی را طی می‌کند.طبق خبری که امروز سامانه اطلاع‌رسانی طرح رجیستری اعلام کرد، قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - در صورت اثبات ثبت اطلاعات نادرست 4000 دستگاه گوشی موبایل، در سامانه «ثبت گوشی‌های مسافری» این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - دستگاه‌ها تا 30 روز آینده قطع شوند.

سامانه اطلاع‌رسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - طرح رجیستری موبایل در گزارشی جدید به شفاف‌سازی زوایای جدیدی از تخلفات گمرکی در زمینه تلفن‌های همراه پرداخته است:

«با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - بررسی‌های صورت گرفته، متاسفانه مشاهده شده است برخی از متقاضیان در اعلام برند و مدل تلفن همراه در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری خلاف‌اظهاری داشته و حقوق و عوارض گمرکی متناسب با برند و مدل تلفن همراه خود را پرداخت نکرده‌اند. در صورت مسجل شدن خلاف‌اظهاری در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری، از ثبت شناسه تلفن همراه مذکور ممانعت به عمل ‌آمده و هزینه پرداخت شده نیز تحت هیچ عنوانی به شخص عودت داده نخواهد شد. این اقدام (خلاف‌اظهاری) از مصادیق بارز تخلفات گمرکی محسوب شده و مطابق با قوانین گمرک جمهوری اسلامی ایران با آن برخورد خواهد شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان

«حمیدرضادهقانی نیا»، مدیر فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز در گفتگو با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - دیجیاتو با اشاره به آگهی‌های رجیستری کردن موبایل توسط برخی فروشگاه‌ها به خلاف بودن این جریان تاکید می‌کند و آن را این‌طور تشریح می‌کند:

«آنها گوشی رجیستری نشده را از مردم گرفته و آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - به عنوان گوشی مسافرتی ثبت می‌کنند. در این میان آنها IMEI - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - گوشی آیفون 5 را برای آیفون 8 رد می‌کنند تا رقم کمتری را برای عوارض آن پرداخت کنند و مشتری از همه‌جا بی‌خبر هم تصور می‌کند که دستگاهش رجیستر شده است. ما بعد چک کردن این الگوریتم‌ها که طبیعتا در آن واحد شدنی نیست، پی به این خلاف‌اظهاری‌ها می‌بریم.»

او - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - تاکید می‌کند که فروشنده‌ها باید IMEI گوشی را روی فاکتور فروش قید کنند و خریداران حتما به این مورد در هنگام تهیه موبایل نو توجه داشته باشند: «مهم‌ترین اقدامات در خرید موبایل بعد از طرح رجیستری استعلام IMEI و فعالسازی موبایل و سپس گرفتن همین فاکتور است.» دهقانی نیا در ادامه درباره موبایل‌های مشمول طرح رجیستری که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در دوره پایش روشن شود می‌گوید:

«برای هر برندی که قرار است مشمول طرح رجیستری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - شود، مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - زمانی معین می‌شود تا دارندگان دستگاه‌های آن برند بتوانند گوشی‌شان را روشن کرده و در شبکه ثبت کنند، حال اگر به هر دلیلی یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - نتوانسته باشد موبایل خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - در این مدت روشن کرده باشد، می‌تواند از طریق لاگ موبایل و سیم‌کارت درون آن ثابت کند که این دستگاه متعلق به او بوده و در شبکه کار می‌کرده، این لاگ را فرد می‌تواند از اپراتور خود درخواست کند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - و سپس با مراجعه به مراجع قانونی مراحل ثبت کردن موبایل خود را طی کند که کمی زمان‌بر خواهد بود ولی در نهایت شدنیست.»

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان

همان‌طور که گفته شد هفته گذشته خلاف اظهاری 4000 دستگاه تلفن همراه مسافری در سامانه گمرک شناسایی شد که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - درخواست ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - این گوشی‌ها در سامانه همتا بلافاصله لغو شد. بنابراین طبق تصمیم مسئولان مربوطه این گوشی‌ها حداکثر تا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - 30 روز آینده قطع شده و تحت هیچ عنوانی امکان دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر گلستان استان گلستان - نخواهند داشت. لذا توصیه می‌شود که موبایل‌های مسافرتی را خود شهروندان شخصا ثبت اطلاعات کنند و از سپردن مراحل این کار به افراد دیگر خودداری کنند تا مبادا با خلاف‌اظهاری روبرو شوند و موبایلشان بعد از چند ماه در شبکه از کار بیفتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone