سال گذشته شرکت سوئدی هاسلبلاد از اولین دوربین ماژولار قطع متوسط خود با نام 907X 50C رونمایی کرد و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نسخه محدودی از آن با نام کیت فرود روی ماه یا Moon-Landing kit را هم - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با قیمت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۷۵۰۰ دلار در اختیار عاشقان عکاسی قرار داد. حالا این شرکت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اعلام کرده که سیستم دوربین یاد شده را در قالب یک مدل استاندارد به نام هاسلبلاد 907X به بازار عرضه می کند.

این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سیستم شامل خود دوربین 907X می شود که - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در واقع  از یک لنز بسیار باریک X1D و چندین قطعه الکترونیکی تشکیل شده است - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و همه اینها به پشتی دیجیتالی CFV II 50C با یک سنسور - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر چرخان ۳.۲ اینچی با ۲.۳۶ میلیون نقطه رنگ و سیستم ثبت سوژه متصل شده اند و در کنار منظره یاب اپتیکال دستگاه سیستمی به نسبت سبک و البته غیرعادی را ساخته اند.

سنسور این دوربین ظاهرا با حسگر به کار رفته در دوربین X1D II یکسان است؛ ابعاد آن برابر با ۴۳.۸ در ۳۲.۹ میلیمتر اعلام شده که ۶۷ درصد بزرگتر از یک سنسور فول - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فریم است. هاسلبلاد وعده داده که عکس های خام این دوربین اطلاعات رنگی بیشتری را نسبت به عکس های RAW چهارده بیتی مرسوم خواهند داشت.

بدنه CFV II این دوربین هم دو درگاه برای قرارگیری کارت حافظه UHS II دارد ضمن آنکه توانایی شارژ با USB-C و اتصال به وایفای نیز برای آن فراهم شده است. البته فیلمبرداری اصلی ترین ویژگی این دوربین نیست با این حال امکان ثبت ویدیوهای 2.7k با نرخ ۳۰ فریم برای آن فراهم شده است.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نکته مهم در مورد دوربین جدید هاسلبلاد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همانطور که در ابتدای مطلب خواندید ماهیت ماژولار آن است. هاسلبلاد گفته است که CFV II 50C قابلیت اتصال مستقیم به دوربین های  SLR قطع متوسط قدیمی با قدمت تا ۶۰ سال را دارد؛ دوربین - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 500C که عکس های مشهوری مانند Earthrise یا پرتره مشهوری نیل - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آرمسترانگ از باز آلدرین را ثبت کرد از جمله این دوربین ها محسوب می شود.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
طلوع زمین یا Earthrise که از ماه گرفته شده

در پایان بد نیست اشاره ای به قیمت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نه چندان ارزان تازه ترین دوربین - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هاسلبلاد بیاندازیم؛ بادی این دوربین با پشتی CFV II 50C در حدود ۶۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده و منظره یاب اپتیکال و دسته کنترلی طراحی شده برای آن نیز به - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترتیب ۴۹۹ و ۷۳۰دلار قیمت دارند. این - تعمیرات پکیج لورچ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محصول دست کم تا دو هفته دیگر وارد بازار می شود.