🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19471.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی بادز لایو و کشف کلمه «لوبیا» [تماشا کنید]

کمپانی iFixit که گجت‌های مختلف را کالبدشکافی می‌کند، در یکی از آخرین پروژه‌ها ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز لایو را تشریح کرده است. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این کالبدشکافی حک شدن کلمه «لوبیا» درون ...

کمپانی iFixit که گجت‌های مختلف را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان - کالبدشکافی می‌کند، در یکی از آخرین پروژه‌ها ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان - لایو را تشریح کرده است. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این کالبدشکافی حک شدن کلمه «لوبیا» درون گوشی‌هاست؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد سامسونگ در ابتدا احتمالاً این نام را برای ایرباد جدیدش انتخاب کرده بوده است.

کارشناس iFixit می‌گوید باز کردن گلکسی بادز لایو در مقایسه با ایرپاد پرو سخت نیست و در واقع به آسانی می‌توان آن را باز کرد. یکی از نکات جالب این کالبدشکافی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان - حک شدن کلمه «لوبیای راست» و «لوبیای چپ» روی کابل روبانی درون گوشی‌های راست و چپ است.

کارشناس سایت iFixit در ادامه کالبدشکافی گلکسی بادز لایو به باتری می‌رسد و می‌گوید سایز آن استاندارد است و تعویض آن چندان سخت نیست. او اضافه می‌کند که باتری زیر درایور قرار گرفته و برای تعویض آن باید مراقب بود. برای این کار باید درایور را که با چسب سر جای خود محکم شده بلند کرد تا به باتری رسید. گلکسی بادز لایو از باتری سکه‌ای ۳.۷ ولت یون-لیتیوم CP1254 نیرو می‌گیرد که به گفته iFixit پیدا کردن آن در اینترنت چندان کار ساده‌ای نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان

کارشناس سایت یاد شده در ادامه کیس گلکسی بادز لایو را باز کرد و متوجه شد درون آن باتری ۱.۸۱ وات ساعتی قرار گرفته که به گفته او حجمش بسیار بیشتر از باتری کیس شارژ گلکسی بادز و بادز پلاس است. سامسونگ شارژدهی گلکسی بادز لایو را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رودسر استان گیلان - با استفاده از کیس شارژ حداکثر ۲۹ ساعت اعلام کرده که در مقایسه با شارژدهی ۱۳ ساعته گلکسی بادز و ۲۲ ساعته بادز پلاس پیشرفت قابل توجهی داشته است.

سایت iFixit به گلکسی بادز لایو امتیاز تعمیرپذیری ۸ از ۱۰ را داد. پیشتر گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به ترتیب امتیاز ۶ و ۷ را از این سایت دریافت کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب روز بخیر آیا شما منطقه روستای مازندران رودسر اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای مازندران شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کارن نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ احیانا شما اطراف چافجیر رودسر سرویس کار اجاق گاز و فر دوو دارید.
پاسخ: بله در چافجیر شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone