🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19472.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ویوو S1 پرایم معرفی شد؛ اسنپدراگون ۶۶۵ و ۸ گیگابایت رم

ویوو از جدیدترین گوشی خود به نام «S1 پرایم» رونمایی کرد. این محصول با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از هم اکنون به قیمت ۲۸۵ دلار به بازار عرضه ...

ویوو از جدیدترین گوشی خود به نام «S1 پرایم» رونمایی کرد. این محصول با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - گیگابایتی از هم اکنون به قیمت ۲۸۵ دلار به بازار عرضه شده است.

ویوو S1 پرایم از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی‌ پلاس (۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برخوردار است. بریدگی U شکل بالای نمایشگر از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - پیکسل ۱.۰ میکرون پذیرایی می‌کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس

روی پنل پشتی ویوو S1 پرایم ماژول لوزی شکل دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - درون آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - ماکرو و عمق سنج با ضریب اف ۲.۴ قرار گرفته‌اند.

قلب تپنده ویوو S1 پرایم چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۵ است که در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی وظایف پردازشی را بر دوش می‌کشد. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و از نوع UFS 2.1 بوده و به کمک کارت حافظه micro-SD می‌توان ظرفیت آن را ارتقاء داد. این موبایل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فارس استان فارس - می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ویوو S1 پرایم با رابط کاربری Funtouch 9.2 مبتنی بر اندروید ۹.۰ از هم اکنون در رنگ‌های مشکی و آبی به قیمت ۲۸۵ دلار قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوبید؟ سایت ***** پکیج ایران رادیاتور BM24CF شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر سامان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا احیانا شما مینو کشوری فارس کار انجام میدید.
پاسخ: بله در مینو کشوری شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone