🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19480.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شارژ بی‌سیم ۳۰۰ واتی از FCC مجوز گرفت؛ تحولی عظیم در دنیای پهپادها و ربات‌ها

نقش ربات‌ها در زندگی ما در حال افزایش است و شرکت‌ها به دنبال استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم برای آن‌ها هستند. اخیرا یک کمپانی موفق به کسب تاییدیه برای فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰۰ واتی شده ...

نقش ربات‌ها در زندگی ما در حال افزایش است و شرکت‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - به دنبال استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم برای آن‌ها هستند. اخیرا یک کمپانی موفق به کسب تاییدیه برای فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰۰ واتی شده است.

«WiBotic» که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه شارژ بی‌سیم صنعتی محسوب می‌شود، تمرکز ویژه‌ای روی فناوری‌های خودکارسازی مانند ربات‌ها و پهپادها دارد. این کمپانی اخیرا موفق به کسب تایید از FCC برای تجهیزات گیرنده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - و فرستنده با قدرت بالا شده که امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - شارژ وایرلس ۳۰۰ واتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - می‌کند. برای اولین بار شاهد اعطای مجوز از سوی FCC‌ برای چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - فناوری‌ با قابلیت استفاده در دنیای ربات‌ها، پهپادها و سایر دستگاه‌ها با باتری بزرگ هستیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی

این کمپانی که مقر آن در سیاتل قرار دارد، اخیرا توانسته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - ۵.۷ میلیون دلار سرمایه جذب کند. فناوری شارژ بی‌سیم این شرکت در حال گسترش در بخش‌های مختلف مانند ربات‌ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - پهپادها است. مدیرعامل WiBotic، «بن واترز» اعلام کرده:

«کسب تاییدیه از سوی FCC یک موفقیت برای تیم ما و همچنین مشتریان و صنعت محسوب می‌شود. پیش از این تنها شارژ بی‌سیم دستگاه‌های کوچک مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - گوشی‌های هوشمند یا شارژر خودروهای الکتریکی موفق به کسب تاییدیه برای استفاده گسترده شده بودند و حالا WiBotic می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - این فناوری را وارد صنعت اتوماسیون کند.»

فناوری شارژ بی‌سیم یک قدم بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - به سمت کارخانه‌های بدون نیاز به کارگر محسوب می‌شود و می‌توان بدون نیاز به انسان، عملیات‌های استاندارد را تنها توسط ربات‌ها انجام داد. سیستم‌های شارژ بی‌سیم با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - قدرت بالا به اندازه‌ای قدرتمند هستند که می‌توانند ربات‌ها را از فاصله چندین سانتی‌متری شارژ کنند و بدون نیاز به انسان برای نزدیک کردن ربات به پد شارژ یا نگهداری از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - آن‌ها، امکان شارژ باتری فراهم می‌شود.

با پیشرفت ربات‌ها و اتوماسیون، قوانین در این زمینه سختگیرانه‌تر می‌شود و WiBotic می‌خواهد در رفع موانع نقشی داشته باشد. به گفته این کمپانی، با بهینه‌سازی مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر اراک استان مرکزی - انرژی، راندمان سیستم افزایش پیدا می‌کند و هزینه‌های نگهداری نیز کم می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone