🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19475.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی TCL از تلویزیون‌های 4K جدید؛ فناوری mini-LED و ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز

شرکت TCL از تلویزیون‌های 4K جدید از خانواده‌های سری ۵ و ۶ با ویژگی‌های قابل توجه و قیمت مناسب برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. تمام محصولات سری ۶ از فناوری QLED Mini-LED شرکت TCL برخوردار ...

شرکت TCL از تلویزیون‌های 4K جدید از خانواده‌های سری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - ۵ و ۶ با ویژگی‌های قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - توجه و قیمت مناسب برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد.

تمام محصولات سری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - ۶ از فناوری QLED Mini-LED شرکت TCL برخوردار هستند که حداکثر ۲۴۰ نقطه برای نوردهی موضعی یا Local Dimming را به ارمغان می‌آورند. این ویژگی سبب می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - تا تلویزیون‌های این سری روشنایی بیشتر و کنترل کنتراست بهتری را نسبت به تلویزیون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - OLED معمولی داشته باشند. علاوه بر این تلویزیون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - این خانواده از فناوری دالبی ویژن، استاندارد HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان

تلویزیون‌های جدید شرکت TCL از سری ۶ برای گیمرها هم مناسب هستند و برای اولین بار با استاندارد THX Certified Gaming Mode عرضه می‌شوند. این قابلیت سبب نمایش رنگ‌ها و تصاویر با کیفیت بسیار مطلوب، ارتقای کیفیت تصاویر و تأخیر بسیار کم در انتقال بین محیط‌های تاریک و روشن می‌شود. TCL همچنین در همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - با THX اشباع رنگ‌ها، روشنایی و درخشندگی را در مد گیم به بالاترین حد رسانده است.

تلویزیون‌های یاد شده همچنین ریفرش ریت متغیر تا حداکثر ۱۲۰ هرتز و تنظیمات خودکار حالت گیم را ارائه کرده و با کنسول‌های ایکس باکس سری X و پلی استیشن ۵ که اواخر ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند سازگار خواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان

تلویزیون‌های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - سری ۶ با توجه به اینکه فناوری mini-LED چندان فراگیر نشده از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردارند. مدل ۵۵ اینچی این سری ۶۴۹ دلار قیمت داشته و مدل‌های ۶۵ و ۷۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - اینچی به ترتیب ۸۹۹ و ۱۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند.

شرکت TCL همچنین از تلویزیون‌های جدید از سری ۵ نیز رونمایی کرد که در مقایسه با سری ۶ قیمت کمتری دارند. محصولات این خانواده نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - از فناوری QLED و دالبی ویژن برخوردار هستند، اما نوردهی موضعی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - آنها به حداکثر ۸۰ نقطه کاهش پیدا کرده است. مدل ۵۰ اینچی این سری به قیمت ۴۰۰ دلار و مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - اینچی به ترتیب به قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسالم استان گیلان - ۴۵۰، ۶۳۰ و ۱۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone