🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: فشار آب خروجی بسیار کم است علت چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19470.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا تاریخ رونمایی از گوشی جدید را اعلام کرد؛ احتمال معرفی ریزر 5G

موتورولا تیزر مراسم رونمایی از گوشی بعدی این شرکت را منتشر کرد. احتمال می‌رود این تیزر مربوط به مدل 5G و ارتقاء یافته گوشی تاشو ریزر (Razr) باشد که موتورولا وعده رونمایی از آن را ...

موتورولا تیزر - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مراسم رونمایی از گوشی بعدی این شرکت را منتشر کرد. احتمال می‌رود این تیزر مربوط به مدل - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 5G و ارتقاء یافته گوشی تاشو ریزر (Razr) باشد که موتورولا وعده رونمایی از آن را در تاریخ ۱۹ شهریور داده - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است.

یکی از نکات جالب توجه در مورد این تیزر نمایش نمای جانبی یک گوشی تاشو حین بسته شدن است که طراحی آن تا حدودی شمایل موتورولا ریزر را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

نکته جالب دیگر اینکه موتورولا در تیزر جدید از همان فونت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تیزر معرفی گوشی تاشو - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Razr در سال قبل استفاده کرده است. با - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تماشای این تیزر به - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - غیر از موارد فوق و تاریخ رویداد که - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۱۹ شهریور اعلام شده، اطلاعات دیگری در مورد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوشی بعدی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موتورولا دستگیرتان نمی‌شود.

از اوایل خرداد ماه امسال شایعاتی در مورد مدل 5G و ارتقاء یافته گوشی تاشو موتورولا ریزر منتشر شده اند. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند این گوشی از نمایشگر بزرگتر ۶.۲ اینچی، دوربین بهبودیافته ۴۸ مگاپیکسلی و سخت افزار بهتر برخوردار است.

انتظار می‌رود گوشی تاشو موتورولا ریزر 5G از ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد که پیشرفت محسوسی را نسبت به مدل پایه نشان می‌دهد. همچنین شایعه - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده قلب تپنده این مدل چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ خواهد بود که پشتیبانی از شبکه 5G را برای این موبایل فراهم - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌کند.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
تصویر منتسب به موتورولا ریزر 5G

گوشی تاشو موتورولا ریزر اواخر آبان ماه ۹۸ معرفی شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و در واقع تلاش موتورولا برای زنده کردن - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خاطرات مدل کلاسیک ریزر بود. این گوشی طراحی زیبایی دارد، اما برچسب قیمت ۱۴۹۹ دلاری، دوربین نامطلوب، لولای پر سر و صدا و مشکل بلند شدن نمایشگر، بسیاری را از خرید آن منصرف کرده است.

موتورولا در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) از موبایل تاشوی جدید رونمایی می‌کند و امیدواریم مشکلات یاد شده در مدل جدید رفع شده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone