🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19473.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 13.6.1 و iPadOS را منتشر کرد؛ رفع باگ سبز شدن نمایشگر آیفون

اپل تقریباً یک ماه پس از انتشار iOS 13.6، آپدیت 13.6.1 و همچنین iPadOS 13.6.1 را برای تمام کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات مربوط به نوتیفیکیشن‌های اپ ردیابی تماس کرونا (Exposure Notifications) ...

اپل تقریباً یک ماه پس از انتشار - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - iOS 13.6، آپدیت 13.6.1 و همچنین iPadOS 13.6.1 را برای تمام کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی برخی از مشکلات مربوط به نوتیفیکیشن‌های اپ ردیابی تماس کرونا (Exposure Notifications) و همچنین باگ سبز شدن نمایشگر - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در برخی آیفون‌ها را رفع می‌کند.

اپل بروزرسانی‌های iOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 را برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات جزئی در دسترس تمام کاربران قرار داده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این نسخه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این است که مشکل ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر برخی از آیفون‌ها را برطرف می‌کند. این مشکل اواسط خرداد ماه امسال در برخی از مدل‌های - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آیفون 11 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشاهده شد و آنطور که اپل می‌گوید، به خاطر مدیریت نامناسب گرما بوده و حالا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در آپدیت iOS 13.6.1 - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاملاً برطرف شده است.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در ادامه برخی از مشکلاتی که آپدیت iOS 13.6.1 رفع می‌کند را ملاحظه می‌کنید:

  • رفع باگی که به خاطر آن فایل‌های سیستمی غیر ضروری حین کم بودن حافظه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داخلی گوشی به شکل خودکار پاک نمی‌شدند
  • برطرف شدن مشکل مدیریت گرما که سبب ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر می‌شد
  • رفع باگی که Exposure Notifications را برای برخی از کاربران غیرفعال می‌کرد

iOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 هم اکنون برای تمام دستگاه‌هایی که با iOS 13 و iPadOS 13 سازگار هستند منتشر شده‌اند. برای نصب آخرین آپدیت‌های سیستم عامل روی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد کافیست به قسمت Software Update در بخش Settings مراجعه کنید. برای نصب بروزرسانی شارژ باقی مانده دستگاه حداقل باید ۵۰ درصد باشد.

اپل اواخر تیر ماه امسال iOS 13.6 را با قابلیت Car - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Key منتشر کرد. این قابلیت یک کلید دیجیتالی بوده و کاربر به کمک آن می‌تواند درب خودروهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را قفل کرده و یا ماشین - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را روشن کند. این نسخه همچنین قابلیتی به نام News+ Audio را - تعمیرات پکیج بوتان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به آیفون‌ها آورد که کاربر بوسیله آن می‌تواند به پادکست‌ها و خبرهای گلچین شده گوش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone