🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39737.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا از قدرتمندترین پردازشگر گرافیکی دنیا با نام Titan V رونمایی کرد [تماشا کنید]

انویدیا عادت دارد که در طی هر سال چندین بار از «قدرتمندترین پردازشگر گرافیکی دنیا» رونمایی کند. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت دوباره رکوردهای قبلی خود را جا به جا کرده و از ...

انویدیا عادت دارد که در طی هر سال چندین بار از «قدرتمندترین پردازشگر گرافیکی دنیا» رونمایی کند. بنابراین جای تعجب نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - که این شرکت دوباره رکوردهای قبلی خود را جا به جا کرده و از جدیدترین پادشاه پردازشگرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - گرافیکی در حوزه رایانه های رومیزی، یعنی Titan V رونمایی کند.

البته این بار محصول جدید انویدیا نسبت به حاکمان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - پیشین از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - افزایش قدرت و کارایی چشمگیری برخوردار شده. ضمن این که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - Titan V لقب «نخستین GPU برای رایانه های رومیزی که بر مبنای معماری جدید Volta تولید شده است» را نیز یدک می کشد.

با این که کارت گرافیک جدید برای کاربران رایانه های رومیزی به تولید رسیده، اما این به آن معنی نخواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - که هر کسی توان خرید آن را دارد. به طور حتم برچسب قیمت ۳۰۰۰ دلاری Titan V در کنار نوع طراحی آن باعث می شود که مشتریانش محدود به مراکز علمی و تحقیقاتی و افرادی با کاربری های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - خاص تجاری شود

انویدیا GPU پرچمدار تازه خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - را با تمرکز بر قابلیت های هوش مصنوعی و پردازش های مرتبط با شبیه سازی های علمی توسعه داده است. ۲۱.۱ میلیارد ترانزیستور تعبیه شده در پردازشگر مذکور توان پردازشی شگفت انگیز ۱۱۰ ترافلاپسی را برای آن فراهم می کنند. ۱۲ گیگابایت حافظه پرسرعت HBM2 در کنار ۵۱۲۰ واحد هسته CUDA نیز این مجموعه شگفت انگیز را تکمیل خواهند کرد. حضور ۶۴۰ هسته ویژه موسوم به «tensor cores» هم باعث شده تا توان - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - یادگیری عمیق این چیپ گرافیکی جدید ۹ برابر بیشتر از نمونه های قبلی باشد.

هنوز مشخص نیست که انویدیا چه زمان قصد دارد معماری پیشروی Volta را به حوزه پردازشگرهای گرافیکی مخصوص گیمینگ بیاورد. از تاریخ معرفی معماری پاسکال فعلی در قالب کارت گرافیک GTX 1080 حدود یک سال و نیم می گذرد. نسل بعدی آن یعنی GTX 1080 Ti نیز همچنان بهترین و قدرتمندترین گزینه برای گیمرها به حساب می آید.

البته پر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - واضح است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - کارت های گرافیکی مخصوص بازی با معماری Volta - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران - از قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های موجود برخوردار خواهند بود، بنابراین به نظر می رسد انویدیا قصد دارد تا حد ممکن معماری ارزان تر پاسکال را در بازار حفظ نماید.

- تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر پل سفید استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone