🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39743.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رویای خاکستری کارآفرینی؛ وام‌هایی که پس از شکست استارتاپ باید پرداخت شوند

موج فعالیت استارتاپ‌ها در ایران رشد وسیعی داشته که البته این رشد لزوما به معنای موفقیت همه آنها هم نیست. در تعریف عامیانه‌ای که از استارتاپ به میان می‌آید این موضوع مطرح می‌شود که استارتاپ‌ها ...

موج فعالیت استارتاپ‌ها در ایران رشد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وسیعی داشته که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - البته این رشد لزوما به معنای موفقیت همه آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هم نیست. در تعریف عامیانه‌ای که از استارتاپ به میان می‌آید این موضوع مطرح می‌شود که استارتاپ‌ها برخلاف تصور عموم پتانسیل شکست بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دارند و عده‌ای حتی معتقدند که یک ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استارتاپی تا چندین بار با موانع سهمگین مواجه نشود، به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موفقیت نمی‌رسد.

مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وام‌دهی به این کسب‌وکارهای نوپا چندیست که در بین برخی بانک‌ها و یا صندوق‌های حمایتی دولتی مطرح - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده ولی مدتی پیش مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات گفت که این تجارت‌ها در ایران نیاز به وام ندارند. «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز اظهار نظر مشابهی دارد:

«یکی از بحث‌های مهمی که اکوسیستم کارآفرینی ایران در آن ضعف دارد نبود سرمایه‌گذاری جسورانه (VC) است، ما باید به این برسیم که وام دادن به استارتاپ‌ها خیانت به آن هاست، معاونت علمی پیش‌ از این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از طریق صندوق‌های وابسته به بیش از دو هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شرکت وام داده است؛ اما امروز اثرات آن را می‌بینیم، بسیاری از این شرکت‌ها شکست‌خورده‌اند و امروز باید پول‌هایی را که وام گرفته‌اند پس بدهند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

فعالان - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حوزه استارتاپ اما مدت‌هاست که چنین نظری دارند و معتقد هستند استارتاپی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که نیاز به وام داشته باشد اساسا استارتاپ نیست. آنها باور دارند که یک ایده نو و ناب استارتاپی اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - واقعا مفید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشد، به سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رشد کرده و سرمایه‌گذار لازم را پیدا می‌کند و البته عده‌ای هم می‌گویند که نیاز به سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و یا دولتی موضوع مهم‌تریست که در این سال‌ها نادیده گرفته شده است.

با این وجود عده‌ای از جوانان در سودای راه‌اندازی کسب‌وکار با دریافت وام‌های دولتی موافق هستند، وام‌هایی که سورنا ستاری معتقد است «برای شرکتی است که از آب و گل درآمده و می‌تواند بازار، قیمت، رقبا و ریسک‌ها را پیش‌بینی کند؛ اما این در اختیار یک استارتاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیست.» او باور دارد که هیچ‌کس نمی‌داند یک ماه بعد چه اتفاقی برای یک استارتاپ و شرکت نوپا می‌افتد.

 

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

«ناصر غانم‌زاده»، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری (VC) - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جسورانه «آپاتان» - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هم مدت‌هاست که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از مخالفین سرسخت پرداخت وام به استارتاپ‌هاست. او باور دارد که در تمامی تعاریفی که از استارتاپ شده، برای نود درصد آنها احتمال شکست قابل تصور بوده و از هر ده استارتاپ، فقط یکی به موفقیت می‌رسد. غانم‌زاده در این باره به دیجیاتو می‌گوید:

«این تعریف ما را به این آگاهی می‌رساند که وقتی وامی به این صاحبان کسب‌وکار اعطا شود و بعد اگر بر فرض و احتمال (که درصد این احتمال هم کم نیست) استارتاپ شکست بخورد، افراد داخل آن استارتاپ باید در اوج شکستشان به فکر بازپس وام گرفته شده‌شان باشند. این امر عملا هلاک کردن صاحبان کسب‌وکار محسوب می‌شود و آنها را برای فعالیت در فرصت‌های آینده‌شان باز‌می‌دارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

غانم‌زاده مثل بقیه مخالفین اعطای وام به استارتاپ‌ها مسئله سرمایه‌گذاری را مهم‌تر از وام دادن به این کسب‌وکارها می‌داند و آن را همانند ابعاد جهانی به دو بخش تقسیم می‌کند:

«سرمایه‌گذار‌های Angel Investors یا همان فرشتگان سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاران جسور (ریسک پذیر) در دنیا وجود دارند که هر یک به شیوه خود به استارتاپ‌ها و رشد آنها کمک‌ می‌کنند. نیاز مبرم به سرمایه‌گذاران VC در بازار استارتاپ‌های ایران بسیار به چشم می‌خورد و به اعتقاد من رقمی بین چهل تا هشتاد عدد از این شرکت‌ها برای پوشش دهی تمام استارتاپ‌های ایران لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است. اما تعدادی که امروزه در ایران از این شرکت‌ها داریم به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسد و حتی نمونه‌های داخلی موجود در حال حاضر هم صد در صد طبق استاندارد جهانی عمل نمی‌کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

وی از شکست 50 درصدی استارتاپ‌هایی که VCها با کارشناسی بسیار بر روی آنها سرمایه گذاری می‌کنند می‌گوید و باور دارد که این شرکت‌ها با پیش‌بینی احتمال شکست شروع به سرمایه‌گذاری می‌کنند و بعد از این اتفاق هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از استارتاپ شکست خورده طلبی ندارند:

«در این بین موضوعی که وجود دارد اینست که دولت لزوما نیازی به دخالت مستقیم در سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و یا اعطای وام ندارد، این دخالت دولت حتی اگر به نیت خیر انجام شود ممکن است در مواردی با کمک به استارتاپ A، دو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکار B و C فراموش شوند و این مسئله مشکل‌ساز شود. کار مثبتی که دولت می‌تواند انجام دهد کمک به شرکت‌های سرمایه‌گذار جسور و تزریق پول به اکوسیستم استارتاپی است؛ موضوعی که تا به امروز به شکل صحیح صورت نگرفته است.»

دولت با وجود اعلام اینکه استارتاپ‌ها نیازی به وام ندارند، کماکان از طرق مختلف انواع وام با بهره‌های کم چهار درصد را که در ظاهر جذابیت خاصی دارند و برخی صاحبان کسب‌وکار را به دریافت آنها وسوسه می‌کند، اعطا می‌کند. این درحالیست که بسیاری از صاحبان استارتاپ‌ها و فعالین آگاه این حوزه سعی به آگاه‌سازی دیگر افراد تازه‌وارد در این تجارت را دارند تا به دنبال وام‌های به ظاهر رنگی ولی با آینده‌ای نامعلوم نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone