تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38949.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عذرخواهی وزیر ارتباطات به دلیل اختلال در کار استارتاپ‌ها

در روزهای گذشته شبکه‌های پیام‌رسان و اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در ایران به شکل موقتی مسدود شده‌اند. همین موضوع سبب اعتراض عده‌ای از کاربرانی شده است که از طریق همین سرویس‌ها کسب‌ درآمد می‌کنند. اکنون ...

در روزهای گذشته شبکه‌های پیام‌رسان و اجتماعی تلگرام و اینستاگرام در ایران به شکل موقتی مسدود شده‌اند. همین موضوع سبب اعتراض عده‌ای از کاربرانی شده است که از طریق همین سرویس‌ها کسب‌ درآمد می‌کنند. اکنون وزیر ارتباطات در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توییت اخیر خود، از افرادی که تحت تاثیر شرایط فعلی قرار گرفته‌اند عذرخواهی کرده است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

همانگونه که جهرمی هم در توییت خود می‌نویسد، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دولت دوازدهم تلاش بسیاری داشت تا از طریق کسب‌وکارهای نوین یا استارتاپ‌ها، با چالش «بیکاری» مقابله کند. «افشین کلاهی»، نایب رئیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق ایران نیز امروز از آمار ١٠ تا ۱۵ هزار کسب و کار مجازی کشور در دو بستر تلگرام و اینستاگرام داده بود. وی عنوان می‌کند در صورت دائمی‌شدن فیلترینگ، این کسب‌وکارها به صورت کامل ورشکسته خواهند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد.

با این حال وزیر ارتباطات خبر می‌دهد که در حال مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت‌های فعلی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده، کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی که از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند بتوانند دوباره به شیوه سابق کسب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درآمد داشته باشند.

جدا از فروشگاه‌های مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی، یکی از مشکلات استارتاپ‌های ایرانی، عدم وجود یک نسخه داخلی یا خارجی با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قابلیت‌های تلگرام است. این شبکه پیام‌رسان APIهای مختلفی را در اختیار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شرکت‌ها و افراد قرار می‌دهد. از سوی دیگر ربات‌های تلگرام دست‌کم در نمونه‌های داخلی، جایگزینی ندارند. «میلاد نوری»، توسعه‌دهنده موبایل و مدیرعامل سرویس «پونز» در گفت‌وگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که بیش از ۳۵۰ هزار کاربر از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خدمات پونز با استفاده از ربات تلگرام این شرکت بهره می‌گرفتند:

«وقتی می‌خواهیم پلتفرم تلگرام را بررسی کنیم، باید به سه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قسمت آن بپردازیم. سازمان‌ها از چت‌های بین اعضا استفاده می‌کنند و پروژه‌های خود را پیش می‌برند، همچنین کانال‌ها را برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود در اختیار دارند. اما قسمت مهم دیگر، بات‌های تلگرام هستند. اپلیکیشن پونز به عنوان یک اپ مکان‌نما، یک ربات تلگرام دارد که ۳۵۰ هزار کاربر از آن استفاده می‌کردند و کارایی آن به دلیل در دسترس‌تر بودن، بیشتر از اپلیکیشن بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone