🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42248.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

منشاء امکانات تلفن های هوشمند امروزی کجاست؟

تلفن های هوشمند دستگاه هایی فوق العاده هستند و کارهایی را برایمان به انجام می رسانند که پیشتر برای هرکدامشان به یک گجت جداگانه نیاز بود. اما هرکدام از این قطعات و بخش ها دقیقا ...

تلفن های هوشمند دستگاه هایی فوق العاده هستند و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کارهایی را برایمان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به انجام می رسانند که پیشتر برای هرکدامشان به یک گجت جداگانه نیاز بود. اما هرکدام از این قطعات و بخش ها دقیقا از کجا آمده اند؟

برای آنکه پاسخ به این سوال را بیابید ما را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

اولین تلفن همراه پرتابل

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

شاید تصورتان این باشد که تلفن های همراه مدت هاست به حیات خود ادامه می دهند اما باید بدانید که اولین موبایل دنیا DynaTAC 8000X محصول موتورولا بود که در سال ۱۹۷۳ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - میلادی معرفی شد و دو کیلوگرم وزن داشت. شکل و شمایل آن موبایل را می توان به نسخه حجیم شده ای از تلفن های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ثابت درون منازل تشبیه کرد که با قیمت گزاف ۳۹۹۵ دلار قابل خریداری بود. اما باید بگوییم که اولین شبکه موبایلی خودکار دنیا تا سال ۱۹۷۹ میلادی راه اندازی نشد.

اولین چیپست

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

چیپست ها را می توان مغز و قلب تپنده گجت ها دانست؛ آنها تقریبا هرکاری که توسط تلفن های همراه انجام می گیرد را کنترل و تنظیم می کنند. اما اولین چیپست دنیا دقیقا از چه زمانی عرضه شد؟ اینطور که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به نظر می آید اولین سیستم روی چیپ دنیا متعلق به تلفن های همراه نبود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و در مقابل درون ساعت دیجیتالی Hamilton Pulsar مورد استفاده قرار گرفت که در سال ۱۹۷۰ میلادی رونمایی شد و در برگیرنده ۴۴ چیپ و ۴۰۰۰ قطعه سیم پیوند دهنده میانشان بود.

نخستین سیستم روی چیپ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایلی دنیا QSC7230 کوالکام بود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که در سال ۲۰۰۸ میلادی معرفی شد و از آن زمان رفته رفته از ابعاد این قطعات کاسته شد.

اولین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دوربین دیجیتالی

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نخستین دوربین دیجیتالی دنیا FujiX DS-1P نام دارد که در سال ۱۹۸۸ میلادی توسط فوجی فیلم معرفی شد. دستگاه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک حافظه دو مگابایتی برای ذخیره سازی عکس ها داشت و بسته به نوع عکس می توانست ۵ تا ده عدد از آنها را در خود ذخیره نماید. ابعاد آن دوربین البته کوچک و ظریف بود با این همه بخش اعظمی از فضای داخلی اش را کارت حافظه نیمه رسانایش اشغال می کرد.

رزلوشن تصاویر گرفته شده با دستگاه نیز برابر با ۴۰۰ کیلوپیکسل بود که عکس هایی فوق العاده بی کیفیت (البته نسبت به دوربین های فعلی) را در اختیار کاربران خود می گذاشت.

باید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشاره کنیم که DS-1P همچنان یک نمونه اولیه باقی ماند و هیچگاه وارد بازار نشد با این همه سال بعد فوجی فیلم نسخه بهتری از آن را به نام  FujiX DS-X معرفی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرد که به مرحله تولید انبوه رسید.

رزلوشن آن دوربین نیز همان ۴۰۰ کیلو پیکسل بود و نکته دیگر آنکه به خاطر قیمت دوهزار دلاری اش کمتر کسی توان خریدش را داشت.

در ادامه شارپ موبایل J-Phone J-SH04 را معرفی نمود و نامش را به عنوان نخستین شرکتی مطرح کرد که این گجت ها را به دوربین مجهز کرده است. دوربین آن موبایل یک حسگر 110,000 پیکسلی CMOS داشت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که البته از نظر کیفیت تصویر رقبایی هم پیش روی خود داشت و نمی توان گفت که برترین بود.

اولین GPS تجاری

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تکنولوژی جی پی اس در اصل برای وزارت دفاع آمریکا ساخته شد، با این همه در اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی دولت تصمیم گرفت که امکان استفاده از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آن را برای اهداف غیرنظامی نیز فراهم نماید. اما زمان توسعه جی پی اس هم به جنگ سرد باز می گردد و از آن زمان تاکنون می توان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفت که به کلیه ابعاد زندگی مان راه پیدا کرده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است.

در مورد اولین نسخه تجاری از این فناوری باید بگوییم که توسط شرکت Magellan Navigation و در سال ۱۹۸۹ میلادی با قیمت ۲۹۰۰ دلار عرضه شد هرچند که محدوده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تحت پوشش آن بخش های تحت مالکیت ارتش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آمریکا را شامل نمی شد.

در سال ۱۹۹۹ میلادی Benefon Esc! به عنوان اولین موبایل بهره مند از GPS به صورت تجاری وارد بازار شد و هرچه زمان می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گذشت شمار بیشتری از موبایل ها به این فناوری مجهز می شدند هرچند که به خاطر برخی موانع نظامی محدودیت هایی پیش روی آن قرار داشت. دست آخر اما در سال ۲۰۰۰ میلادی دولت کلینتون آن محدودیت ها را برداشت تا تمامی مردم بتوانند از کل قابلیت های جی پی اس بهره بگیرند.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد سیستم های شخصی GPS تا اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی عرضه نشدند و در ادامه نیز شرکت های گارمین و تام تام آنها را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با قیمت هایی بسیار بالا ارائه کردند.

در این دهه و همزمان با ظهور تلفن های هوشمند، چیپ های GPS در این محصولات به خدمت گرفته شدند.

اولین ژیروسکوپ

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

ژیروسکوپ ابزاری فوق العاده جالب است که طبق برخی گفته ها در سال ۱۷۴۳ میلادی توسط جان سرسن برای تشخیص خط افق در شرایط نامطلوب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آب و هوایی اختراع شد اما در ادامه برای بسیاری مقاصد مورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - استفاده قرار گرفت.

در ادامه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ارتش آمریکا تلاش نمود که این دستگاه ها را کوچک تر نماید تا در تسلیحات ضد جنگنده خود درجریان جنگ جهانی دوم مورد استفاده شان قرار دهد. عاقبت این دستگاه ها به نقطه ای از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیشرفت رسیدند که توانایی تشخیص سه محور اکس، وای و زی را پیدا کردند و حالا تقریبا همه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اسمارت فون های موجود در بازار یکی از آنها را درون خود دارد.

اولین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حسگر اثرانگشت موبایل

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

مدت زمان زیادی از عمر حسگرهای اثرانگشت نمی گذرد. البته باید بگوییم که استفاده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از اثرانگشت برای احراز هویت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به زمان بابلی ها باز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می گردد، با این حال تنها مدتی است - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که این روش به تلفن های همراه راه یافته است.

اولین اسمارت فون مجهز به این فناوری Atrix 4G موتورولا نام داشت که در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد و البته صرفا نقش یک مکانیزم کمکی برای ورود به دستگاه را ایفا می کرد.

در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز اپل به پیروی از موتورولا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آیفون ۵ اس را به این قابلیت مجهز کرد و از آن زمان تاکنون تقریبا تمامی موبایل های پرچمدار همراه با این فناوری به بازار عرضه شدند.

اولین نمایشگر تاچ

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

شاید نمایشگرهای تاچ نوآوری نسبتا تازه ای به نظر بیایند اما نخسین نمونه از آنها در سال ۱۹۶۵ میلادی توسط مخترعی به نام E.A. Johnson معرفی شد و در ادامه آن فناوری به عنوان مبنای نمایشگرهای خازنی که امروزه در بسیاری از موبایل ها شاهد هستیم  به خدمت گرفته شد.

البته باید اشاره کنیم سال ها طول کشید تا این ایده به دست مشتریان برسد اما دستگاه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های کنترلی مورد استفاده در اداره ترافیک هوایی بریتانیا به سرعت به آن مجهز شدند.

سی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال بعد IBM Simon محصول بلک بری تحت عنوان اولین موبایل مجهز به نمایشگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تاچ وارد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بازار  شد و به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تدریج آن فناوری پخته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و پخته تر شد تا اینکه به شکل امروزی اش در اختیارمان قرار گرفت.

اولین دستگاه پرتابل پخش MP3

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اولین دستگاه پخش دیجیتال در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سال ۱۹۷۹ میلادی از راه رسید با این حال ۲۰ سالی طول کشید که این ایده به صورت پرتابل در بیاید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و از یکی از پرکاربردترین فرمت های موسیقی دنیا یعنی MP3 پشتبانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نماید.

Eiger MPMan اولین پلیر MP3 پرتابل دنیا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بود که در سال ۱۹۹۷ میلادی از راه رسید و در قالب ظرفیت های ۳۲ و ۶۴ مگابایتی در اختیار کاربران قرار داده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد. هر مدل می توانست بین ۶ تا ۱۲ ترک موسیقی را در خود ذخیره نماید که برای آن دوران رقم قابل توجهی بود.

در ادامه آن تکنولوژی به صورت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سالانه به روز رسانی شد و شرکت های مختلف هر کدام نسخه های مخصوص به خود را از آن عرضه کردند تا اینکه UpRoar - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محصول سامسونگ عنوان اولین موبایل پشتیبانی کننده از این فرمت موسیقی را از آن خود کرد و در سال ۲۰۰۰ میلادی وارد بازار شد.

در ادامه شمار موبایل هایی که چنین قابلیتی داشتند مرتبا بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در سال ۲۰۰۶ میلادی تعداد موبایل هایی که از این فرمت پشتیبانی می کردند از پلیرهای مستقل بیشتر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone