🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41974.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل ارث حالا شامل دیتابیسی از تصاویر جمع‌سپاری شده است

گوگل به تازگی نسخه ای به روزرسانی شده از اپلیکیشن ارث خود را منتشر کرده است و حالا تصاویری از چشم اندازها و مناظر را شامل می شود که توسط گردشگران در سراسر جهان به ...

گوگل به تازگی نسخه ای به روزرسانی شده از اپلیکیشن ارث خود را منتشر کرده است و حالا تصاویری از چشم اندازها و مناظر را شامل می شود که توسط گردشگران در سراسر جهان به ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسیده اند. با دعوت مردم به تماشای جهان از لنز دوربین افراد دیگر، گوگل به دنبال پاسخ این سوال است که مردم، جهان را چقدر متفاوت با یکدیگر می بینند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به محض فعالیت سازی این قابلیت، تصاویر جمع سپاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده، به شکل تامبنیل هایی دایره ای به نمایش در می آیند و می توان آنها را در حالت فول اسکرین نیز تماشا کرد. علاوه بر این، امکان مشاهده تصاویر مشابه از مناطق نزدیک نیز وجود دارد. تمام این تصاویر، به صورت جمع سپاری شده و به کمک راهنماهای محلی گوگل به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دست آمده که مردم را به اشتراک گذاری دانش و تصویرهایشان از مناطق گوناگون جهان ترغیب می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بعد از دریافت به روزرسانی و هنگام اجرای اپلیکیشن گوگل ارث، این قابلیت تازه به صورت پیش فرض فعال نمی شود. گزینه مورد نظر در منوی اصلی کناری قرار گرفته و باید انتخاب شود تا نقشه سه بعدی گوگل، تامبنیل ها را به نمایش در آورد. به محض باز کردن تصویری از یک منطقه خاص، می توانید تصاویر مرتبط را نیز تماشا کنید و هرچه روی کره خاکی سه بعدی بیشتر زوم کنید، تامبنیل های بیشتری ظاهر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

گوگل تا به این لحظه اطلاعاتی بیشتری درباره روند انتخاب تصاویر به نمایش درآمده در داخل اپ منتشر نکرده، اما می گوید انتخاب تصاویر از دیتابیس راهنماهای محلی گوگل، به کمک الگوریتم هوش مصنوعی صورت می گیرد. قابلیت نمایش تصاویر دیتابیس گوگل، از همین حالا در اپلیکیشن ارث روی دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone