🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41981.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مارک زاکربرگ می گوید به دنبال ریاست جمهوری آمریکا نیست

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی چند وقت اخیر دست به حرکاتی زده که سبب شده برخی گمان ببرند وی می خواهد در آینده نزدیک، وارد رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده بشود. وی اخیراً به ...

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک طی چند وقت اخیر دست به حرکاتی زده که سبب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده برخی گمان ببرند وی می خواهد در آینده نزدیک، وارد رقابت برای ریاست جمهوری ایالات متحده بشود. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وی اخیراً به صحبت درباره این شایعات پرداخته و می گوید اگرچه فعالیت هایش در مقابل انظار عموم ممکن است سیاسی به نظر برسد، اما وی چنین دیدگاه و هدفی ندارد.

مدیرعامل فیسبوک ماموریت خود را تبدیل کردن جهان به جایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بهتر می داند و می گوید سفرهایش به ایالات مختلف آمریکا صرفاً برای بهبود وضعیت خود و فیسبوک نبوده و می خواهد به مردم آمریکا چهره واقعی فیسبوک را نشان داده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وضعیت زندگی آنها با خبر شود.

زاکربرگ برای مدت های طولانی رویکردی سیاسی نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به تشکیلات و قوانینی که برابری و عدالت را برای مردم عادی به ارمغان می آورند داشته است و به ارزش هایی باور دارد که طی چند ماهی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، به سختی دنبال شده اند. زاکربرگ همچنین به مقابله با نژادپرستی از طریق پلتفرم کمپانی خود شهرت دارد و به فعالیت هایی نظیر جمع آوری پول برای کمپین مقابله با ممنوعیت برنامه Deferred Action for Childhood Arrivals می پردازد.

اگرچه با توجه به این فعالیت ها، طبیعی به نظر می رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که مردم تصور کنند وی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دنبال ریاست جمهوری است، زاکربرگ می گوید چنین هدفی ندارد. اگر به صورت تئوری، مدیرعامل فیسبوک وارد رقابت انتخاباتی برای ریاست جمهوری شود، به گفته تحلیلگران به منابع کافی برای رقابت با دونالد ترامپ در سال 2020 میلادی دسترسی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone