🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41977.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

لنوو لپ تاپ ویژه ای را به مناسب بیست و پنجمین سالگرد عرضه ThinkPad معرفی می کند

تقریبا بیست و پنج سال از عرضه اولین لپ تاپ ThinkPad می گذرد و حالا لنوو برای بزرگداشت این سالگرد، لپ تاپی مشابه با مدل های قدیمی به نام «ThinkPad 25» را طراحی کرده که مشخصات ...

تقریبا بیست و پنج سال از عرضه اولین لپ تاپ ThinkPad می گذرد و حالا لنوو برای بزرگداشت این سالگرد، لپ تاپی مشابه با مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های قدیمی به نام «ThinkPad 25» را طراحی کرده که مشخصات و تصاویر آن به بیرون درز کرده است.تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقیاین لپ تاپ از صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1080pو پنل IPS، پردازنده Core i7 اینتل، 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX انویدیا برخودار است. ThinkPad 25 علاوه بر پشتیبانی از اینترنت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 4G از پورت های USB-C و HDMI، کارت خوان، و اتصال اترنت نیز بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برد. کلید Enter مشابه مدل های قدیمی آبی بوده و لوگوی ThinkPad نیز رنگی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بر اساس شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لنوو در این لپ تاپ از اسکنر اثر انگشت و وبکم با قابلیت پشتیبانی از "ویندوز هلو" استفاده کرده که امکان ورود به سیستم از طریق شناسایی چهره و اثر انگشت را برای کاربر فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تاریخ عرضه و قیمت ThinkPad 25 هنوز مشخص نیست اما با توجه به اینکه ماه آینده بیست و پنجمین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سالگرد معرفی اولین ThinkPad خواهد بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد لنوو در همان تاریخ از این محصول ویژه رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone