🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41994.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی مک او اس High Sierra را همین حالا دریافت کنید

بالاخره انتظارات کاربران مک بوک به پایان رسید و آخرین نسخه سیستم عامل دسکتاپ اپل، موسوم به macOS High Sierra در قالب یک به روز رسانی رایگان منتشر شد. برای دریافت این به روز رسانی ...

بالاخره - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتظارات کاربران مک بوک به پایان رسید و آخرین نسخه سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عامل دسکتاپ اپل، موسوم به macOS High Sierra در قالب یک به روز رسانی رایگان منتشر شد. برای دریافت این به روز رسانی می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همین حالا به اپ استور مک مراجعه کنید.

تمام دیوایس های مک که از سال 2010 به بعد تولید شده اند با این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به روز رسانی سازگاری داشته و قادر به دریافت آن هستند. همچنین بعضی مک بوک ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آی مک های سال 2009 به بعد هم می توانند High Sierra را اجرا کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی تغییرات ظاهری زیادی را برای سیستم عامل مک به ارمغان نیاورده، اما از لحاظ نرم افزاری آن را اندکی بهینه تر کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. مک او اس High Sierra فایل سیستم جدیدی را به کاربران مک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بوک و آی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مک معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرده که اپل آن را Apple File System یا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به اختصار APFS نام نهاده است.

آخرین نسخه سیستم عامل دسکتاپ اپل از استاندارهای HEIF و HEVC (یا همان H.265) برای عکس ها و ویدیوها پشتیبانی به عمل می آورد، و می تواند بدون مصرف زیاد رم ویدیوهای 4K را به راحتی پخش نماید.

البته در این به روز رسانی تغییرات ریز و درشت دیگری هم در اپلیکیشن های مک صورت گرفته که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از جمله آن ها می توان به ارائه ابزار ویرایشی جدید برای اپلیکیشن Photos، جلوگیری از پخش خودکار ویدیوهای تبلیغاتی در مرورگر سافاری و ارائه سیستمی جدید به نام Intelligent Tracking Prevention اشاره کرد که می تواند جلوی ردیابی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مک توسط نهادهای تبلیغاتی را تا حد زیادی بگیرد.

همچنین بد نیست بدانید که در مک او اس High Sierra سیری دارای صدای طبیعی تر و انسان گونه تری شده و اپلیکیشن Notes هم امکان سنجاق کردن یادداشت ها را به کاربران ارائه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم منطقه کوی فرهنگیان اسکو هم سرویس کار اجاق گاز و فر نوژن دارید
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone