🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41992.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مارک زاکربرگ 13 میلیارد دلار از سهام خود در فیسبوک را می فروشد

چندی پیش بود که «مارک زاکربرگ» بنیان گذار فیسبوک تلاش کرد با ارائه طرحی برای تغییر ساختار کمپانی، سهام خود را فروخته و همچنان در هیئت مدیره و با حق رأی باقی بماند. تصمیم مورد ...

چندی پیش بود که «مارک زاکربرگ» بنیان گذار فیسبوک تلاش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد با ارائه طرحی برای تغییر ساختار کمپانی، سهام خود را فروخته و همچنان در هیئت مدیره و با حق رأی باقی بماند.

تصمیم مورد بحث موجب واکنش سهام داران شرکت و نگرانی از بابت افت ارزش کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد که در نهایت، مسئله به دادگاه رفت و حالا بر اساس دستور قاضی، زاکربرگ می تواند با حفظ 2 درصد از سهام خود، همچنان در تصمیم گیری ها حق رأی داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لازم به ذکر است که بنیان گذار فیسبوک قصد داشت از طریق فروش سهام شرکت، هزینه امور خیریه و برنامه های بشردوستانه خود و همسرش را در زمینه مبارزه با بیماری ها و کمک به تحصیل کودکان محروم فراهم کند.

زاکربرگ بین 35 تا 75 میلیون سهم خود از فیسبوک را در 18 ماه آینده می فروشد

زاکربرگ در این باره گفته با توجه به رشد روز افزون فیسبوک و افزایش ارزش سهام این شرکت، وی همچنان می تواند ضمن حفظ حق رأی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا 20 سال آینده، طی 18 ماه بین 35 تا 75 میلیون سهم خود از فیسبوک (هر سهم 170 دلار) را به فروش برساند که ارزشی به مبلغ 6 تا 13 میلیارد دلار خواهد داشت.

گفتنی است پس از اعلام خبر فوق در حساب کاربری رسمی زاکربرگ در فیسبوک، ارزش سهام کمپانی 0.3 درصد کاهش داشته که طبق آمارها، سهام مذکور در معاملات پس از ساعت اداری نیز شاهد افت مشابهی بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone