🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41993.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش موفقیت آمیز تاکسی پرنده ولوکوپتر در دبی [تماشا کنید]

دبی همواره تلاش کرده تا خود را به عنوان یک شهر پیشرو در زمینه استفاده از جدیدترین فناوری ها مطرح کند و در یکی از جالب ترین ایده ها، اویل سال جاری میلادی دولت مردان ...

دبی همواره تلاش کرده تا خود را به عنوان یک شهر پیشرو در زمینه استفاده از جدیدترین فناوری ها مطرح کند و در یکی از جالب ترین ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها، اویل سال جاری میلادی دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مردان این شهر از همکاری خود با استارتاپ آلمانی «Volocopter» جهت به کار گیری تاکسی های پرنده خودران خبر دادند و به تازگی تاکسی این شرکت در دبی با موفقیت آزمایش شده است.

«الکساندر زوسل» (Alexander Zosel) موسس و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مدیر بخش نوآوری های ولوکوپر در مراسم آزمایش این پرنده در دبی اعلام کرده: «ما تنها زمانی خبرهایمان را عمومی می کنیم که دستاوردی برای عرضه داشته باشیم. ما تخیل را نشان نمی دهیم؛ بلکه حقایق را به نمایش می گذاریم».

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«شیخ حمدان بن محمد»، ولیعهد دبی نیز در این خصوص گفت: «تشویق به نوآوری و به کار گیری جدیدترین فناوری ها در امارات نه تنها موجب پیشرفت کشور می شود، بلکه برای ما پل هایی به سوی آینده (درخشان) می سازد».

تاکسی های جدید دارای 18 موتور پره دار بوده و  قابلیت جابجایی دو مسافر را دارند و کاملاً به صورت خودکار و بدون نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - راننده حرکت می کنند. زمان پرواز آنها نیز 30 دقیقه بوده و به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار، دارای باتری ها و موتورهای پشتیبان هستند و برای حالت اضطراری نیز از 2 عدد چتر نجات بهره می برند.

لازم است اشاره کنیم که شرکت ولوکوپتر در زمینه حمل و نقل هوایی خودران، در حال رقابت با چندین شرکت اروپایی و آمریکایی دیگر است که حتی برخی از آنها از جمله «ایرباس»، «کیتی هاوک» (شرکت متعلق به لری پیج، موسس گوگل) و اوبر از بودجه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های کلان بهره مند هستند.

در ادامه می توانید ویدیوی پرواز این پرنده را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone