🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41979.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تست استقامت آیفون 8 از مقاومت خوب آن در مقابل خم شدن حکایت دارد [تماشا کنید]

آیفون 8 اپل به عنوان یکی از سه موبایلی که کمپانی ساکن کوپرتینو امسال معرفی کرده، شباهت های بسیاری با آیفون 7 دارد که البته در برخی موارد نیز با تغییرات و به روزرسانی هایی ...

آیفون 8 اپل به عنوان یکی از سه موبایلی که کمپانی ساکن کوپرتینو امسال معرفی کرده، شباهت های بسیاری با آیفون 7 دارد که البته در برخی موارد نیز با تغییرات و به روزرسانی هایی مواجه بوده است.

مثلاً در زمینه طراحی، اپل به جای استفاده از بدنه آلومینیومی یکپارچه به سراغ ترکیب شیشه (به ادعای اپل مقاوم ترین شیشه در صنعت موبایل) - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و فلز رفته که شامل پنل های شیشه ای در پشت و جلو، و شاسی آلومینیومی (سری 7000 مورد استفاده صنایع هوافضا) می شود.

اما آیا تغییرات جدید تأثیری در افزایش مقاومت فیزیکی آیفون 8 نسبت به آیفون 7 داشته اند؟ «JerryRigEverything» طبق معمول با انتشار ویدیویی از تلفن جدید، به این سؤال پاسخ داده است.

یاقوت کبود لنز آیفون 8 مقاومتی در حد شیشه پنل های آن دارد

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، مقاومت شیشه پنل های جلو و عقب آیفون 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در حد و اندازه سایر پرچمداران بازار بوده و نشان می دهد حمل وسایلی مانند دسته کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا سکه در کنار موبایل مذکور، آسیبی به شیشه موجود وارد نخواهد کرد. اما از طرف دیگر یاقوت کبود مورد استفاده برای محافظت از لنز، مقاومت چندان بالاتری نسبت به شیشه ها نداشته که احتمال می رود کمپانی سازنده، از ترکیب یاقوت کبود با ماده ای دیگر (و نه یاقوت کبود خالص) بهره برده باشد.

گفتنی است بنا به تست JerryRigEverything، آیفون 8 نتایج بهتری در زمینه مقاومت در مقابل خم شدن (نسبت به آیفون 7) به دست آورده چرا که در مدل جدید، فشار مورد بحث موجب آسیب دیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چسب ضد آب موجود در بدنه نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone