🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41978.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی Maimang 6 با چهار دوربین رسماً معرفی شد

کمپانی هوآوی به تازگی از موبایل جدیدی رونمایی کرده که پیش از این در برخی اخبار و شایعات با دو دوربین دوگانه رؤیت شده بود و حالا با معرفی رسمی، گزارشات قبلی پیرامون «Maimang 6» ...

کمپانی هوآوی به تازگی از موبایل جدیدی رونمایی کرده که پیش از این در برخی اخبار و شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با دو دوربین دوگانه رؤیت شده بود و حالا با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - معرفی رسمی، گزارشات قبلی پیرامون «Maimang - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 6» تأیید شده اند.

تلفن مورد بحث در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پنل پشتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از از یک ماژول دوربین دوگانه بهره برده که فلش LED در بالا و اسکنر اثر انگشت در پایین آن قرار دارند. در ضمن تمام دکمه های فیزیکی در سمت راست بدنه تعبیه شده و لوگوی هوآوی در جلو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و پشت بدنه قابل رؤیت است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

هوآوی Maimang 6 از یک نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن +fullHD و نسبت ابعاد 18:9 بهره برده که از حاشیه های باریکی برخوردار بوده و با یک شیشه 2.5D محافظت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می شود.

هوآوی Maimang 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از چیپست کایرین 659 بهره می برد

این محصول برای پردازش امور به چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی کایرین 659 با پردازنده Mali-T830 MP2 مجهز شده و از رم 4 گیگابایتی، در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقا) استفاده می کند. همچنین یک باتری 3340 میلی آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر عهده داشته که از قابلیت شارژ سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اما مهم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ترین ویژگی محصول جدید هوآوی، استفاده از چهار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لنز دوربین (دو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - عدد در پشت و دو عدد در جلو) است که ماژول اصلی شامل سنسورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 16 و 2 مگاپیکسلی با فلش دو رنگ بوده، و ماژول سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED برخوردار است.

لازم به ذکر است که Maimang 6 با اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 ماه آینده در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می شود، و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قیمتی در حدود 364 دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone