🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41975.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

امسال صف خرید آیفون در فروشگاه های اپل چگونه است؟

معمولاً هنگام عرضه جدیدترین آیفون ها، صدها نفر مقابل بسیاری از فروشگاه های اپل از جمله اپل استور سیدنی استرالیا تجمع می کنند؛ ولی ظاهراً امسال اوضاع با سال های قبل فرق می کند. این ...

معمولاً هنگام عرضه جدیدترین آیفون ها، صدها نفر مقابل بسیاری از فروشگاه های اپل از جمله اپل استور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سیدنی استرالیا تجمع می کنند؛ ولی ظاهراً امسال اوضاع با سال های قبل فرق می کند.

این بار تنها 30 نفر پشت درهای فروشگاه اپل در سیدنی منتظر خرید آیفون های 8 و 8 پلاس بودند. لازم است اشاره کنیم که فراهم شدن امکان پیش سفارش آنلاین، افراد کمتری را به سوی فروشگاه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فیزیکی هدایت می کند. البته با وجود اینکه صف کوتاه شده، ولی مدت زمان انتظار برخی افراد همچنان مثل سابق بوده؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از جمله «مازن کوروچه» که از 11 روز پیش جلوی فروشگاه اپل در صف بوده و منتظر خرید آیفون خود را بود.

اپل در 21 شهریور ماه از 3 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسمارت فون جدید خود رونمایی کرد؛ آیفون های 8 و 8 پلاس با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قیمت پایه 699 و 799 دلار و نیز مدل گران قیمت X که با قیمت پایه 999 دلار عرضه خواهد شد. پیش سفارش نسخه X از 5 آبان شروع خواهد شد و از 12 آبان نیز برای خریداران ارسال خواهد گشت. از سوی دیگر هنوز تولید انبوه آیفون X نیز هنوز شروع نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone