🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31487.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پروژه‌ جدید گوگل امکان رمزنگاری سریع را به گوشی های اقتصادی می آورد

گوگل با مشکل بزرگی رو به رو شده؛ این که گوشی‌های اقتصادی به استفاده از پردازنده‌های ضعیف‌تر امکان رمزگذاری اطلاعات کاربران را ندارند. حالا گوگل تلاش کرده تا خودش مشکل یاد شده را حل کند؛ ...

گوگل با مشکل بزرگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - رو به رو شده؛ این که گوشی‌های اقتصادی به استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - از پردازنده‌های ضعیف‌تر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - امکان رمزگذاری اطلاعات کاربران را ندارند. حالا گوگل تلاش کرده تا خودش مشکل یاد شده را حل کند؛ به همین دلیل پروژه رمزنگاری گوگل که تحت عنوان Adiantum‌ شناخته می‌شود تلاشی جدید از سوی این شرکت است تا امکان کدگذاری روی داده‌های کاربرانی که از گوشی‌های اقتصادی استفاده می‌کنند فراهم شود.

با اینکه پردازنده‌های ARMv8 از شتاب دهنده‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - سخت افزاری لازم برای انجام رمزگذاری‌های استاندارد AES پشتیبانی می‌کنند اما پردازنده‌های ARMv7 این توانایی را ندارند و به همین دلیل برای رمزگذاری داده‌ها کارایی کلی دستگاه را کاهش می‌دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان

حالا گوگل مدعی شده که توانسته با ادغام دو روش رمزنگاری -که یکی از آن‌ها بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - ترافیک HTTPS است- بدون کاهش کارایی دستگاه و با امنیتی بالا به رمزگذاری روی داده‌ها بپردازد.

روش جدید رمزگذاری گوگل که آن را آدیانتوم نامیده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - است حداقل ۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - برابر سریع‌تر از رمزگذاری به روش AES روی چیپ‌هایی به شمار می‌رود که از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - شتاب دهنده‌ی سخت افزاری لازم برای رمز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - گذاری داده‌ها پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - نمی‌کنند. البته باید امید داشت که روش مورد استفاده توسط گوگل آنقدر قدرتمند باشد که به راحتی رمزگشایی نشود.

البته لازم به ذکر است که استفاده از آدیانتوم تنها در سیستم عامل اندروید Pie امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - پذیر است و از طرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر پاوه استان کردستان - تولید کنندگان گوشی‌ها باید پشتیبانی از رمز گذاری کامل حافظه را در تلفن‌های خود فعال کرده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone