🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31493.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از Face ID و Touch ID به واتس‌اپ اضافه شد

به گزارش 9to5Mac واتس‌اپ از قابلیت‌های احراز هویت بایومتریک پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌تواند برای ورود به این اپلیکیشن از Face ID و Touch ID استفاده نمایند. این ویژگی در به روز رسانی جدید اضافه شده و ...

به گزارش 9to5Mac واتس‌اپ از قابلیت‌های احراز هویت بایومتریک پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌تواند برای ورود به این اپلیکیشن از Face ID و Touch ID - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - استفاده نمایند. این ویژگی در به روز رسانی جدید اضافه شده و کاربران می‌توانند با دانلود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - نسخه‌‌ی 2.19.20 اپ واتس‌اپ ، از آن بهره ببرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان

این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - ویژگی در منوی حریم خصوصی Privacy و قسمت تنظیمات حساب کاربری Account Settings قابل دسترسی است و در صورت فعال شدن  می‌تواند امنیت بیشتری برای دیتای کاربر فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - کند.

با اینکه هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - نمی توان تمامی چت‌های اپ را به این قابلیت امنیتی اضافه کرد اما همین ویژگی احراز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - هویت بایومتریک  فعلی می‌تواند گزینه مناسبی باشد چرا که زمانی که گوشی خود را در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهید، او قادر نخواهد بود به اپلیکیشن واتس‌اپ وارد شده و محتوای پیغام‌ها را بخواند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان

علاوه بر این اگر کاربر سیستم اعلان این اپ را طوری تنظیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - کرده باشد که محتوای پیغام‌ها روی صفحه نمایان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - نشود، دیگر هیچ فردی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - جز خود کاربر نمی‌تواند چت‌های اپلیکیشن واتس‌اپ را مشاهده نماید.

باید در نظر داشت غیرفعال نکردن سیستم اعلان، تمامی قابلیت‌های امنیتی جدید را بی اثر می‌کند چرا که فرد دیگر می تواند از طریق همان اعلان و بدون ورود به اپ، پیغام‌ها را خوانده و حتی آنها را پاسخ دهد.

در حال حاضر پشتیبانی از قابلیت‌های احراز هویت بایومتریکی تنها به نسخه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - iOS واتس‌اپ اضافه شده و فقط آیفون‌داران می‌توانند از Face ID و Touch ID برای حفظ امنیت پیغام‌هایشان بهره ببرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان

به گزارش وبسایت WABetaInfo، این قابلیت هم اکنون برای آپدیت بعدی نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ قرار گرفته و احتمالاً دیر یا زود در دسترس صاحبان موبایل‌های اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - قرار خواهد گرفت.

چندی پیش «مارک زاکربرگ» مدیر عامل فیسبوک از احتمال ادغام اپلیکیشن های فیس‌بوک مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام صحبت نمود. حال با استفاده شدن پشتیبانی از قابلیت‌های احراز هویت بایومتریکی احتمالاً دیر یا زود چنین قابلیتی به تمامی این اپ‌ها اضافه خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان - شد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رودبار استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone