🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31503.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لوگوی جدید مجموعه اسنپ رونمایی شد؛ آغازی برای تغییرات بیشتر

اسنپ و تمام زیرمجموعه‌هایش در یک اقدام مشترک لوگو و هویت بصری خود را تغییر داده‌اند. در بیانیه‌ای که در رابطه با لوگوی جدید اسنپ از سوی همین شرکت منتشر شده است، هدف این تغییر ...

اسنپ و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - تمام زیرمجموعه‌هایش در یک اقدام مشترک لوگو و هویت بصری خود را تغییر داده‌اند. در بیانیه‌ای که در رابطه با لوگوی جدید اسنپ از سوی همین شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - منتشر شده است، هدف این تغییر «یک‌پارچگی بیش از پیش» بین تمام زیرمجموعه‌ها بیان شده است.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - یک‌پارچگی بصری اما آغازی برای یک‌ تغییر بزرگ‌تر است. اسنپ در بیانیه‌ خود می‌گوید که قصد دارد با گسترش خدماتش، کیفیت زندگی همراهان خود را افزایش دهد. در واقع اسنپ می‌خواهد در آینده، تمام خدمات مجموعه گروه اینترنت ایران را در قالب یک اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - ارائه دهد. روابط عمومی اسنپ در همین رابطه گوید:

«به زودی خدمات مختلف مجموعه اسنپ را به صورت یکپارچه در یک اپلیکیشن عرضه می‌کنیم و به این ترتیب تمام نیازهای روزمره شما را به صورت یکجا برطرف خواهیم ساخت؛ خدماتی از قبیل درخواست آنلاین خودرو و موتور، سفارش آنلاین غذا، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت‌ هواپیما و مدیریت هوشمند‌ خریدهای روزانه.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان

اولین بار خرداد ماه بود که «ژوبین علاقبند»، مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران و مدیرعامل کنونی اسنپ از ارائه «سوپر اپلیکیشن اسنپ» خبر داده بود. او - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - در همین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - رابطه گفته بود: «با عرضه این خدمات به عضو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری موبایل‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - مردم لایق - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - زندگی مدرن‌تری هستند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان

در تیر ماه «حسین مرادقلی»، مدیر ارشد فناوری اسنپ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که سوپر اپلیکیشن به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران اندرویدی اسنپ فعال شده است. به گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - دیجیاتو هم‌اکنون ۱۰ درصد از کاربران اسنپ از این اپلیکیشن جامع به صورت آزمایشی استفاده می‌کنند و اگرچه اسنپ هنوز زمان مشخصی را برای ارائه نسخه نهایی اعلام نکرده است، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تا پایان سال جاری نباید منتظر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - این نسخه بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - احتمالاً اسنپ در فصل اول سال ۹۸ سوپر اپلیکیشن خود را منتشر خواهد کرد.

در واقع تغییر هویت و یک‌پارچه‌سازی بصری، اولین اقدام برای حرکت به سوی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - همین اپلیکیشن یک‌پارچه بوده است. در حال حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فریمان استان خراسان - تمام کاربران اسنپ بعد از آپدیت اپلیکیشن خود می‌توانند با این تغییر همراه باشند. گفتنی است کاربران سیستم‌عامل آی‌او‌اس از طریق لینک دانلود مستقیم می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone