🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40790.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از تغییرات جدیدی در نحوه نمایش نتایج جستجوگر خود خبر داد

گوگل به تازگی تصمیم گرفته که در نحوه تشخیص موقعیت جغرافیایی کاربران توسط سرویس جستجوی خود تغییراتی اعمال کند. در همین راستا غول موتورهای جستجو از این پس نتایج جستجوهای کاربران را بسته به محل ...

گوگل به تازگی تصمیم گرفته که در نحوه تشخیص موقعیت جغرافیایی کاربران توسط سرویس جستجوی خود تغییراتی اعمال کند. در همین راستا غول موتورهای جستجو از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این پس نتایج جستجوهای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کاربران را بسته به محل سکونت آن ها شخصی سازی می کند.

تا پیش از این تغییر، نتایج جستجوی کاربر بر مبنای کد کشوری که در انتهای آدرس وبسایت جستجوی گوگل وارد شده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بود شخصی سازی می شد. به عنوان مثال با ورود به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سایت google.de نتایج محلی مرتبط با کشور آلمان برایتان به نمایش در می آمد. اما با تغییرات اعمال شده توسط گوگل، دیگر انجام این کار ممکن نیست و گوگل با تشخیص موقعیت جغرافیایی شما، نتایج - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را بسته به دیتابیس کشوری که در آن سکونت دارید محدود می کند.

این یعنی دیگر نمی توانید با اضافه کردن کد کشورهای مختلف به انتهای آدرس گوگل نتایج مربوط به آن ها را مشاهده کنید، بلکه برای تغییر دیتابیس جستجو می بایست به تنظیمات گوگل مراجعه کرده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و کشور مد نظرتان را به طور دستی تغییر بدهید.

به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تا همین رویه را برای سایر سرویس هایش نیز پیاده سازی کند. همچنین تغییرات یادشده بر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سیاست های گوگل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در قبال کشورهایی که برخی نتایج و سرویس های خود را در آن ها مسدود کرده نیز تأثیری نخواهد گذاشت. این بدان معناست که کاربران کشورهای تحریم شده حتی در صورت تغییر کشور خود در منوی تنظیمات، باز هم نمی توانند به محتوای مسدود یا سانسور شده توسط گوگل دسترسی پیدا کنند.

هدف گوگل از پیاده سازی این سیستم ارائه تجربه ای یکپارچه و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منسجم از جستجو به آن دسته از کاربرانی بوده که دائما میان کشورهای مختلف در رفت و آمد هستند. در واقع با این تغییر تفاوتی نمی کند که در کجا حضور داشته باشید، هر جا که آدرس google.com را در مرورگر وارد کنید نتایج جستجو بسته به محل سکونت برایتان شخصی سازی می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone