🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31488.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رقیب جدید FaceID؛ ال جی G8 تینکیو به حسگر تشخیص چهره 3D مجهز می شود

پس از فراگیر شدن سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند، صنعت موبایل حالا به سمت استفاده از فناوری تشخیص چهره سه بعدی متمایل شده و ال جی نیز در همین راستا، امروز اعلام کرد ...

پس از فراگیر شدن سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند، صنعت موبایل حالا به سمت استفاده از فناوری تشخیص چهره سه بعدی متمایل شده و ال جی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - در همین راستا، امروز اعلام کرد پرچمدار بعدی این شرکت تحت عنوان «G8 تینکیو» به تکنولوژی مذکور مجهز خواهد شد.

حسگر به کار رفته در ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - G8 تینکیو توسط یک شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - آلمانی ساخته می شود

طبق اظهارات کمپانی، حسگر تشخیص چهره 3D (که توسط شرکت آلمانی Infineon Technologies ساخته شده) در G8 تینکیو کنار دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. این سنسور برای شناسایی اجسام از متد ToF یا زمان پرواز استفاده می کند؛ بدین معنی که پرتو فروسرخ را منتشر کرده و با محاسبه زمان رفت و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - برگشت آن، فاصله نقاط مختلف جسم (چهره) تا حسگر را تخمین زده و با کمک دوربین سلفی، تصویر دقیقی را از آن ترسیم می کند.

ال جی معتقد است از آنجایی که آلودگی های نوری در کیفیت عملکرد فناوری جدید خللی ایجاد نمی کنند، سنسور مورد بحث نرخ تشخیص موفق بالایی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - داشت و برای استفاده در مواردی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ایده آل خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان

حسگر جدید که شرکت آلمانی آن را «REAL3» می نامد، برای باز کردن قفل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - صفحه نیز به کار گرفته خواهد شد و برای ثبت سلفی های طبیعی تر نیز به دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - جلو کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که پس از معرفی فناوری FaceID توسط اپل، رقبای اندرویدی نمونه های مخصوص به خود را روانه بازار کردند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - در این میان می توان به هواوی ویو 20 (که از این تکنولوژی در ماژول دوربین اصلی استفاده می کند) و نسخه دو نمایشگر گوشی Vivo Nex اشاره کرد.

گفتنی است پرچمدار ال جی G8 تینکیو در نمایشگاه MWC بارسلونا و در تاریخ 5 اسفند معرفی می شود و طبق شایعات، به نمایشگر اضافی قابل جدا شدن و رابط کاربری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر جوانرود استان کردستان - مبتنی بر ژست های حرکتی مجهز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone