🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31490.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

حذف روزانه 100 میلیون ایمیل اسپم با استفاده از هوش مصنوعی گوگل

گوگل با استفاده از فریم ورک جدید خود یعنی تنسور فلو (TensorFlow) به کاربران جیمیل کمک می‌کند تا با استفاده از فیلتر‌هایی خاص پیام‌های اسپم را دریافت نکنند. شرکت آمریکایی اعلام کرده که از یک ماه ...

گوگل با استفاده از فریم ورک جدید خود یعنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - تنسور فلو (TensorFlow) به کاربران جیمیل کمک می‌کند تا با استفاده از فیلتر‌هایی خاص پیام‌های اسپم را دریافت نکنند. شرکت آمریکایی اعلام کرده که از یک ماه گذشته با استفاده از این فیلتر‌ها به صورت روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون ایمیل اسپم را حذف می‌کند.

البته با توجه به این که جیمیل بیش از یک میلیارد کاربر دارد شاید عدد اعلام شده خیلی درخشان به نظر نرسد اما گوگل ادعا می‌کند که می‌تواند با دقت ۹۹.۹ درصد اسپم‌ها را تشخیص دهد.

جیمیل سالهاست که از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن و جلوگیری از نمایش اسپم‌ها استفاده می‌کند. البته فیلتر‌های قانونمند مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - استفاده توسط گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - از به نمایش درآمدن اسپم‌های مشخص - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - جلوگیری می‌کنند اما تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - یادگیری ماشین گوگل به دنبال الگو‌های جدیدی است که اعداد و ارقام مورد استفاده در ایمیل‌ها را هم برای تشخیص پیام اسپم لحاظ می‌کند؛ از فرمت ایمیل‌ها گرفته تا زمان ارسال.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس

تنسور فلو باعث می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - که بررسی داده‌ها توسط این تکنولوژی در ابعاد گسترده‌تر و با سرعت به مراتب بالاتری انجامی شود و یافتن ایمیل‌های اسپم به کار ساده‌تری برای گوگل تبدیل گردد. تنسور فلو در سال ۲۰۱۵ توسط گوگل عرضه شد و حالا بخشی بسیار مهم از کسب و کار هوش مصنوعی این شرکت به شمار می‌رود؛ فریم ورکی رایگان و متن باز در زمینه‌ی یادگیری ماشین که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا با تولید ابزار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - هوش مصنوعی به کار‌های متنوع و بسیار زیادی بپردازند.

گوگل می‌گوید که استفاده از تنسور فلو در جیمیل باعث می‌شود تا فیلتر‌ها تا حد زیادی شخصی سازی شوند. این فرآیند سالهاست که آغاز شده و جیمیل تلاش می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - تا با استفاده از تجربه‌ی کاربرانش متوجه شود که از نظر آن‌ها کدام ایمیل‌ها اسپم هستند. جیمیل در تلاش است تا با تحلیل تجربه‌ی کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آباده استان فارس - بهتر از گذشته بتواند ایمیل‌های اسپم را تشخیص دهد و آن‌ها را حذف نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone