🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31507.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی جدید انرجایزر باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت

کمپانی Energizer که یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک انرجایزر به شمار می‌رود، قصد دارد طی کنفرانس جهانی موبایل امسال MWC 2019 از ۲۶ تلفن هوشمند تازه رونمایی کند. شایعات حاکی ...

کمپانی Energizer که یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک انرجایزر به شمار می‌رود، قصد دارد طی کنفرانس جهانی موبایل امسال MWC 2019 از ۲۶ تلفن هوشمند تازه رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی های جدید به باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی، دوربین جهنده و صفحه نمایش تاشو مجهز خواهند شد.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران

البته پیش از آنکه تصور کنید با پرچمدارانی همه فن حریف طرف هستید، باید گفت که هر کدام از این ویژگی‌ها تنها در یکی از گوشی‌های جدید انرجایزر تعبیه شده است.

بر اساس گزارش سایت 9to5Google، این تلفن‌های هوشمند به چهار سری پاور مکس، انرژی، آلتیمیت و هاردکیس اختصاص خواهند داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران
باتری موبایل P16K پرو انرجایزر با باتری 16 هزار میلی آمپر ساعتی

بیشتر این تلفن های هوشمند، جزو سری انرژی و هاردکیس خواهند بود اما گوشی‌های سری پاور مکس (Power Max) به باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. علاوه بر این انرجایزر در تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - هوشمند سری آلتیمیت (Ultimate) دوربین جهنده و بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر بکار برده است.

جزئیات زیادی از تمامی این گوشی‌ها در دسترس نیست اما مشخصاتی از سری تلفن های هوشمند آلتیمیت که تلفن های هوشمند پیشرفته‌تری محسوب می‌شوند منتشر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران

بر اساس این گزارشات، تلفن های هوشمند انرجایزر Ultimate U620S Pop - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - و U630S Pop به چیپست‌های P70 و P22 هلیو مدیاتک مجهز خواهند شد.

علاوه بر این هر دو گوشی یاد شده به دوربین‌های دوگانه‌ای مجهز خواهند شد که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

انرجایزر در گوشی U620S Pop یک دوربین سه گانه‌‌ تعبیه کرده که از سه سنسور ۱۶ ، ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. همچنین این موبایل به ۶ گیگابایت رم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این در حالی است که U630S Pop از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌‌برد. هنوز تصاویر و جزئیات کاملی از موبایل دیگر این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی آن منتشر نشده. تنها مشخص شده که تمامی ۲۶ گوشی جدید انرجایزر قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر آمل استان مازندران - ششم اسفندماه امسال طی کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone