🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16072.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدارهای هواوی سال آینده میلادی با «لنز مایع» از راه می‌رسند

پرچمدارهای هواوی در سال‌های اخیر به قدرتمندترین دوربین‌های دنیای موبایل مجهز شده‌اند اما به نظر می‌رسد یک تغییر دیگر و بزرگ در راه است. حالا ظاهرا این غول فناوری چینی می‌خواهد از فناوری لنز مایع ...

پرچمدارهای هواوی در سال‌های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - اخیر به قدرتمندترین دوربین‌های دنیای موبایل مجهز شده‌اند اما به نظر می‌رسد یک تغییر دیگر و بزرگ در راه است. حالا ظاهرا این غول فناوری چینی می‌خواهد از فناوری لنز مایع در دوربین نسل آینده پرچمدارهایش استفاده کند.

بر اساس گزارشی جدید، هواوی در مراحل پایانی آزمایش لنز مایع خود است. انتظار می‌رود این لنز در زمینه تثبیت تصویر و همچنین زمان فوکوس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد که نتیجه‌ آن، تجربه کاربری بهبودیافته خواهد بود. ظاهرا زمان فوکوس در این لنز به چندین میلی‌ثانیه می‌رسد که تفاوت چندانی با زمان فوکوس چشم انسان ندارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این فناوری ابتدا در دوربین تله‌فوتو مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بجای حرکت دادن لنزها، شکل مایع از طریق ولتاژ متغیر، تغییر کند و نور را متمرکز کند. علاوه بر این، لنز مایع در مقایسه با لنزهای استاندارد دوام بالاتری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - دارد و در مقابل شوک عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی

این احتمال وجود دارد که لنز جدید هواوی با سنسور IMX782 سونی جفت شود، سنسوری که هنوز از سوی این شرکت ژاپنی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - معرفی نشده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - است. این سنسور به عنوان دوربین تله فوتو در پرچمدارهای آینده هواوی عمل خواهد کرد.

در آوریل سال جاری میلادی هواوی با موفقیت پتنت فناوری لنز مایع را برای استفاده در ماژول دوربین گوشی‌های هوشمند به ثبت رساند. این پتنت در دسامبر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - ۲۰۱۹ ارسال شده بود و تقریبا ۴ ماه پس از آن، مورد تایید قرار گرفت. ماژول لنز مایع شامل حرکت دادن یک موتور، محل نگهداری دوربین و سخت افزار الکترونیکی برای حرکت دادن لنز مایع می‌شود.

هدف اصلی از بکارگیری لنز مایع، کاهش سرعت فوکوس خودکار تا حد ممکن است. لنز مایع می‌تواند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - در چندین میلی‌ثانیه فوکوس کند و به صورت لحظه‌ای روی سوژه قفل شود. با این فناوری می‌توان راحت‌تر سوژه‌های متحرک را دنبال کرد. در حالت کلی انتظار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - می‌رود لنز مایع تاثیر چشمگیری روی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که اولین بار شاهد استفاده از این فناوری در گوشی‌های سری P50 باشیم. به تازگی اولین رندر هواوی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر فراهان استان مرکزی - P50 پرو منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone