🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22238.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هلند هارد دیسک‌های حاوی اطلاعات اهداکنندگان عضو را گم کرد

دولت هلند دو هارد دیسک که شامل اطلاعات 6.9 میلیون اهداکننده عضو از فوریه 1998 تا ژوئن 2010 می‌شود را گم کرد. این دو هارد دیسک که در یک محل امن نگهداری می‌شدند، تا به ...

دولت هلند دو هارد دیسک که شامل اطلاعات 6.9 میلیون اهداکننده عضو از فوریه 1998 تا ژوئن 2010 می‌شود را گم کرد. این دو هارد دیسک که در یک محل امن نگهداری می‌شدند، تا به امروز پیدا نشده‌اند.

وزیر بهداشت، سلامتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - و ورزش هلند در اوایل این هفته از گم شدن دو هارد دیسک شامل کپی الکترونیکی فرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - اهداکنندگان عضو خبر داد. دیروز «هیوگو دا یونگه» چنین موضوعی را با پارلمان این کشور در میان گذاشته. این هارد دیسک‌ها آخرین بار در سال 2016 مورد استفاده قرار گرفته بودند و سپس با هاردهای جدید جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - شدند.

اوایل سال جاری میلادی مقامات هلند فرم‌های قدیمی ثبت نام اهداکنندگان را از بین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - بردند و تصمیم به حذف نسخه الکترونیکی آن‌ها گرفتند که متوجه گم شدن این دو هارد دیسک شدند. دیروز سازمان ثبت نام اهداکنندکان بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

«هارد دیسک‌هایی که باید نابود شوند در انبار موجود نیستند و هنوز پیدا نشده‌اند.»

بر اساس گفته مقامات، اطلاعات مربوط به بیش از 6.9 میلیون اهداکننده که احتمالا تعدادی از آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - جان خود را از دست داده‌اند، گم شده. این هارد دیسک‌ها شامل اطلاعاتی مانند نام، فامیلی، جنسیت، تاریخ تولد، آدرس در زمان پر کردن فرم، اندام‌هایی که خواهان اهدای آن‌‌ها بوده‌اند، شماره شناسایی و کپی امضا می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی

مقامات ادعا کرده‌اند مدارکی مبنی بر تلاش برای استفاده از این اطلاعات وجود ندارد. علاوه بر این موضوع، به علت عدم وجود مدارک رسمی، سوءاستفاده از آن‌ها و یا سرقت هویت امکان‌پذیر نیست. در حال حاضر مشخص نشده این هارد دیسک‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - و اطلاعات موجود در آن‌ها رمزگذاری شده‌اند یا خیر. به گفته وزیر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - هلند، گم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خمین استان مرکزی - شدن آن‌‌ها تاثیری روی توانایی سازمان اهدای عضو در زمینه تهیه اطلاعات دقیق ندارد. جمعیت هلند به 17.4 میلیون نفر می‌رسد که تقریبی نیمی از آن در برنامه‌های اهدای عضو ثبت‌نام کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone