🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22233.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کرونا مرسولات پستی را ۴۵ درصد افزایش داد

در روزهایی که پرستاران و نیروهای هلال احمر و کادر پزشکی به سختی با کرونا می‌جنگند، جمعیت دوازده هزار نفره‌ی دیگری نیز وجود دارد که بسته‌های پستی مردم را با رعایت نکات بهداشتی به دست‌شان ...

در روزهایی که پرستاران و نیروهای هلال احمر و کادر پزشکی به سختی با کرونا می‌جنگند، جمعیت دوازده هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - نفره‌ی دیگری نیز وجود دارد که بسته‌های پستی مردم را با رعایت نکات بهداشتی به دست‌شان می‌رساند تا عید امسال برای مردم کماکان عید باقی بماند. «بهزاد اقبال خواه»، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که افزایشی تقریبا ۴۵ درصدی در ارسال مرسولات پست در اسفند ۹۸ نسبت به سال گذشته رخ داده و تمامی ناوگان پست دائما در تکاپوی انجام ماموریت خود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - هستند.

اقبال خواه در گفتگو با دیجیاتو ضمن رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه دفاتر پستی از امروز فعالیت ندارند، تاکید دارد که خدمات پستی در کشور تا ۲۸ام اسفند در تمامی شعب برقرار خواهد بود و حتی در روزهای تعطیل نیز برخی از شعب منتخب فعالیت خود را ادامه خواهند داد. او همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - می‌گوید: «تنها روز اول و سیزدهم فروردین پست تعطیل است و در بقیه ایام نوروزی ظرفیت بیست درصدی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - پست فعال است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان

اقبال خواه می‌گوید که در سال‌های قبل بسیاری از بارهای پستی توسط شبکه اتوبوسی و یا قطارها جابجا می‌شده که امروزه با بسته شدن بسیاری از پایانه‌ها و لغو حرکت‌ اتوبوس و قطارها، تمامی بار ارسال مرسولات به عهده ناوگان پستی کشور گذاشته شده است. او می‌گوید که در بسیاری از مناطق کشور تنها راه رساندن مرسولات از طریق کامیون‌های پستی خواهد بود و از همین رو آنها برای پاسخگویی به خریدهای آنلاین و حجم زیاد مرسولات با ناوگان بخش خصوصی نیز همکاری کرده‌اند: «البته نیروهای بخش خصوصی که در شرکت ملی پست بکار گرفته‌ شده‌اند، واهمه‌ای از کرونا دارند که باعث شده نتوانیم تمام و کمال از آنها بهره ببریم.»

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست تاکید دارد که در روزهای آتی این شرکت در همکاری با استانداری‌ها قصد دارد تا اقلام ضروری و بهداشتی را درگیر مرسولات استانی و شهری شوند و ناوگان شرکت پست درگیر رساندن این اقلام برای شهروندان باشد. اقبال خواه همچنین خبر از ایجاد پست لجستیک برای ارسال کالاهای حجیم‌تر در آینده می‌دهد و می‌گوید امیدوار است که بعد از این بحران بتوانند این رویه را پیاده‌سازی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان

اقبال خواه در برابر این پرسش که شرکت ملی پست چگونه بسته‌های پستی را از ویروس کرونا در امان نگه می‌دارد به دیجیاتو می‌گوید: «ما در دوازده هزار نیرویی که در شرکت ملی پست داریم تنها با ده مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - مثبت مبتلا شده به کرونا مواجه شده‌ایم و این نشان از رعایت موارد بهداشتی در کادر ما دارد. ما هم نگران نیروهایمان هستیم چرا که به طور میانگین ما یک میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - تماس با شهروندان در طول روز داریم و باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم. هرچند در نهایت شهروندان هم باید نکات ایمنی را پس از دریافت بسته پستی رعایت نمایند ولی ما در طول روز ماشین‌ها و بسته‌های پستی را چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - بار ضدعفونی می‌کنیم.»

اقبال خواه همچنین با اشاره به همکاری خود با مجموعه الوپیک در قالب خدمات الوپست و همچنین سرویس پستخانه، می‌گوید که بسیاری از مردم برای اینکه از قرنطینه خانگی بیرون نیایند و یا کمترین حضور فیزیکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - در دفاتر پستی داشته باشند از این خدمات بهره می‌برند و ترافیک الوپست به طرز محسوسی بالا رفته است. او - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - می‌گوید شهروندان همچنین می‌توانند در سرویس پستخانه تمامی کارهای یک بسته پستی را تا زمان گرفتن بارکد خودشان به عنوان یک اپراتور پستی انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - دهند و سپس با عزیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رشت استان گیلان - به شعبه، تنها بارکد اسکن شده را دریافت و بسته را تحویل دهند تا کمترین حضور فیزیکی را داشته باشند.

گفتنیست فعالیت‌های شرکت ملی پست در روزهای شیوع کرونا در استان‌هایی که بسیار درگیر این موضوع هستند نظیر قم، گیلان و اصفهان به طور مستمر ادامه دارد. همچنین به گفته مدیران شرکت ملی پست، بیشترین ترافیک مرسولات پستی متعلق به استان تهران است که خود جزو درگیرترین استان‌ها با شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone