🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22226.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مسیریاب «نشان» نقشه‌ای ویژه «کرونا» منتشر کرد

نقشه و مسیریاب نشان در اقدامی جدید از ارائه‌ لایه‌ ویژه‌ نمایش نواحی پر تردد عابران پیاده، برای کمک به پیشگیری عمومی از کرونا خبر داد. تیم نشان این لایه‌ی جدید را ویژه شرایط این ...

نقشه و مسیریاب نشان در اقدامی جدید از ارائه‌ لایه‌ ویژه‌ نمایش نواحی پر تردد عابران پیاده، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - کمک به پیشگیری عمومی از کرونا خبر داد.

تیم نشان این لایه‌ی جدید را ویژه شرایط این روزهای گسترش ویروس کرونا و با تحلیل و داده‌کاوی داده‌‌های بیش از ۴ میلیون کاربر خود تولید و ارائه کرده است.

در یادداشتی که در وبلاگ نقشه‌ی نشان منتشر شده، داوود امینی مدیر تیم تخمین ترافیک و داده‌کاوی نشان فرآیند تصمیم‌گیری‌ برای تولید این داده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - را شرح داده است.

امینی با اشاره به بررسی تجربه‌های موفق کشورهای جنوب شرقی آسیا - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - به ویژه سنگاپور و چین در مواجهه و مدیریت شیوع کرونا، گفته تلاش کردند داده‌های محل‌های آلوده را از مراجع رسمی بگیریم که موفق نشدند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان

در این شرایط تیم نشان تصمیم می‌گیرد با لغو برنامه‌های فنی مرتبط با تعطیلات نوروز و با توزیع وظایف بین چند تیم، ایده‌ها و گزینه‌های مختلف را ارزیابی و تست کند، این لایه‌ی جدید یکی از خروجی‌های فعالیت‌های اخیر نشان است.

در توضیح فرایند استفاده از این لایه جدید، امینی گفت: «با روشن کردن این لایه، نقاط پر تردد ۲۴ ساعت گذشته با رنگ بنفش و نواحی پرتردد حال حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - با رنگ‌های زرد و نارنجی بر روی نقشه نمایش داده می‌شوند و به کاربرها کمک می‌کند تا از این نواحی دوری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - کنند.»

او در یادداشت خود اشاره کرده است که آنچه امروز به نشان اضافه شده، خروجی کار شبانه‌روزی این تیم در ۲ هفته اخیر بوده و این تیم تلاش می‌کند تا در روزها آینده نسخه کامل‌تر و با دقت بالاتر از این قابلیت را نیز ارائه دهد.

هم‌چنین کاربران نشان می‌توانند گزارشات - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - خودشان را برای ثبت نواحی پرتردد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - و شلوغ بر روی نقشه برای نشان ارسال کنند. این گزارشات در کنار داده‌کاوی سوابق سفر به اصلاح و بهبود این لایه کمک می‌کند.

البته همان‌طور که این روزها بسیار هم مورد تاکید قرار می‌گیرد بهترین راه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ماندن در خانه است و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - این نکته‌ایست که داوود امینی نیز در ابتدای یادداشت به آن اشاره کرده است. اگر به هر دلیل ناچار به خروج از منزل هستید، با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قوچان استان خراسان - این نقشه می‌توانید از نواحی پرتردد پیاده پرهیز کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone