🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22249.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پس از اپل نوبت به مایکروسافت رسید؛ تعطیلی فروشگاه‌ها در سراسر جهان تا زمانی نامشخص

اکثر غول‌های تکنولوژی یکی پس از دیگری مراسم‌ها و فروشگاه‌های خود را لغو و تعطیل کرده‌اند که از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند. جدیدترین کمپانی که به این جرگه پیوسته، مایکروسافت است. بنا بر ...

اکثر غول‌های تکنولوژی یکی پس از دیگری مراسم‌ها و فروشگاه‌های خود را لغو و تعطیل کرده‌اند که از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند. جدیدترین کمپانی که به این جرگه پیوسته، مایکروسافت است. بنا بر اعلام این کمپانی، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی غول ردموندی در سراسر دنیا تا اطلاع - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - ثانوی تعطیل شده‌اند.

چند روز پس از اعلام تعطیلی اپل استور‌های خارج از چین از سوی کمپانی اپل، مایکروسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - نیز اعلام کرده که از الان تا اطلاع ثانوی، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی این کمپانی در سراسر دنیا تعطیل می‌شود. این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اتخاذ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - شده و کمپانی سیاتلی می‌گوید هدف آن‌ها حفاظت از جان کارمندان و شهروندان است.

ان کمپانی در توییت خود می‌گوید:

تمامی فروشگاه‌های مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. ما می‌دانیم که خانواده‌ها، کارمندان دور کار و کسب و کارها، متحمل فشار زیادی هستند به همین دلیل ما در مایکروسافت ارائه خدمات آنلاین را ادامه خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان

مایکروسافت برای پیشگیری و کمک به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - مشتری‌های خود نیز مراکز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - خدماتی و کمک‌رسانی را بر پا کرده تا آن‌ها را در رابطه با ویروس کرونا آگاه کند. این تصمیم کمپانی مایکروسافت در حالی اتخاذ می‌شود که چندی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - پیش به دلیل همین ویروس کرونا، مراسم سالانه بیلد خود را لغو کرد و به جای آن اعلام شد کمپانی ردموندی قصد دارد به صورت پخش زنده و آنلاین آن را برگزار کند.

مراسم MVP سامیت این کمپانی نیز که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - قرار بود در تاریخ ۱۵ الی ۲۰ مارس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. این مراسم هم به صورت آنلاین در تاریخ دیگری برگزار می‌شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - به صورت کلی باید گفت که ویروس کرونا تقریبا تمامی مراسم‌ها و فروشگاه‌های غول‌های تکنولوژی مانند اپل، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - مایکروسافت و گوگل را کنسل کرده و تعطیل است.

همچنان معلوم نیست که آیا این ویروس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - قصد عقب‌نشینی داد یا خیر، زیرا هر روز از تاثیرات منفی آن می‌شنویم و فعلا خبری از دارو یا واکسن برای آن نشده است. البته با تست اولین واکسن آن در همین سیاتل آمریکا، باید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر ابهر استان زنجان - امیدوار باشیم که راه‌حل مقابله با این ویروس مخوف به زودی به دست می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone