🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22242.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش موفق هواپیمای الکتریکی با قابلیت پیمایش ۶۰۰ کیلومتر مسافت [تماشا کنید]

شرکت فرانسوی ولت آئرو قصد دارد جدیدترین موتور هیبریدی ساخته شده توسط کمپانی سفران را روی هواپیمای الکتریکی خود به نام «کاسیو ای» تست کند. این هواپیما از یک ملخ استوانه‌ای در مرکز و دو ...

شرکت فرانسوی ولت آئرو قصد دارد جدیدترین موتور هیبریدی ساخته شده توسط کمپانی سفران را روی هواپیمای الکتریکی خود به نام «کاسیو ای» تست کند. این هواپیما از یک ملخ استوانه‌ای در مرکز و دو موتور الکتریکی در باله‌ها بهره می‌برد.

هواپیمای کاسیو ای (Cassio-e) عموما بر پایه دیگر هواپیمای این کمپانی به نام سسنا ۳۳۷ (Cessna 337) بنا نهاده شده ولی با این تفاوت که هدف کمپانی فرانسوی ولت آئرو (VoltAero) - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - تست کردن توانایی موتورهای الکتریکی سفران (Safran) جدید روی بدنه هواپیمای خود است. به همین دلیل این کمپانی از یک ملخ استوانه‌ای معمولی و دو موتور الکتریکی بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان

موتورهای کمپانی سفران که به نام «ENGINeUS» شناخته می‌شوند، در انجمن ملی کسب و کار هوایی (NBAA) در وگاس رونمایی شدند. این موتور‌ها توانایی خروجی ۴۵ کیلو وات و حداکثر ۷۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - کیلو وات را دارند و در صورت خنک شدن توسط هوا می‌توانند قدرت ۱۰۰ کیلو وات را نیز تولید کنند. همچنین این کمپانی قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - در آینده‌ای نزدیک از موتور‌های ۶۰ کیلو واتی رونمایی کند.

هواپیمای الکتریکی کاسیو ای نیز در ۳ مدل تولید خواهد شد. مدل اول کاملا الکتریکی بوده و می‌تواند مسافت‌های ۲۰۰ کیلومتری را پیمایش کند و ۴ نفر نیز ظرفیت دارد. مدل دوم ظرفیت حمل ۶ سرنشین را تا مسافت‌های ۲۰۰ الی ۶۰۰ کیلومتری دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - مدلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - نیمه هیبریدی است. در نهایت قوی‌ترین مدل، کاملا هیبریدی بوده و ۹ سرنشین را تا مسافت‌‌های بیش از ۶۰۰ کیلومتر حمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های هواپیمای الکتریکی کاسیو، بلند شدن آن از زمین در سکوت کامل است. این کار به کمک یک دنده الکتریکی پیشرونده میسر می‌شود. بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - اساس اطلاعاتی که در دسترس است، هواپیمای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - کاسیو تنها هواپیما در جهان است که چنین قابلیتی دارد. جین بوتی (Jean Botti) مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - کمپانی ولت آئرو می‌گوید:

این تست پروازی برای آزمایش کردن موتور سفران حیاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان - بود. البته که این پرواز، تست رسمی پروازی نیست. این اتفاق در تاریخ ۲۴ مارس می‌افتد و هواپیما از آیرودینامیک جدیدترین نیز بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر تالش استان گیلان

این تست از یک جهت دیگر نیز برای کمپانی سفران اهمیت دارد و آن هم اثبات توانایی‌های موتور جدید این کمپانی در حمل هواپیمای الکتریکی کاسیو است. خلبان این پرواز نیز از بی‌ صدا و بی لرزش بودن موتور، تعریف ویژه‌ای به عمل آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone