🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22228.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل نقره داغ شد؛ جریمه هنگفت ۱.۲۳ میلیارد دلاری به خاطر سیاست ضد رقابتی

آژانس رقابتی فرانسه اپل را 1.23 میلیارد دلار جریمه کرد. به گفته این آژانس، اپل به شکل غیرقانونی به توزیع کنندگان محصولات خود دستور داده تا قیمت محصولات این شرکت را تثبیت کرده و رقابت ...

آژانس رقابتی فرانسه اپل را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - 1.23 میلیارد دلار جریمه کرد. به گفته این آژانس، اپل به شکل غیرقانونی به توزیع کنندگان محصولات خود دستور داده تا قیمت محصولات این شرکت را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - تثبیت کرده و رقابت را از بین ببرند.

این تصمیم توسط آژانس رقابت کشور فرانسه گرفته شده و بیشترین جریمه این سازمان تاکنون محسوب می شود. به گفته این آژانس، اپل شرکت های توزیع کننده مثل Tech Data و Ingram Micro را ملزم کرده تا قیمت محصولات را تثبیت کنند و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - به عبارت دیگر از رقابت کردن بپرهیزند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان

«Isabelle de - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - Silva»، رئیس آژانس رقابت فرانسه گفت که این آژانش سنگین ترین جریمه خود تا به امروز را علیه یک بازیگر اقتصادی [اپل] اعلام کرده و جریمه را بر مبنای اندازه بسیار بزرگ این شرکت تنظیم کرده است.

آژانس یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت های Tech Data و Ingram Micro را نیز به ترتیب 84.7 و 69 میلیون دلار جریمه کرد. به گفته این سازمان، توافق - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - اپل با شرکت های مذکور برای تثبیت قیمت برخی خدمات و محصولات این شرکت بوده و شامل آیفون نمی شده است.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - نظر می رسد این پرونده ریشه در نزاعی دارد که بین اپل و یکی از بزرگ ترین نمایندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - های فروش این شرکت در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - فرانسه یعنی «eBizcuss» وجود داشت. این فروشنده اپل را به سوءاستفاده از قدرت متهم کرد و سال 2012 به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - دلیل آنچه رقابت نابرابر اعلام شده به تعطیلی کشیده شد. این شرکت جزوی از برنامه «Premium Reseller» اپل بود که شامل فروشگاه هایی می شود که فقط محصولات اپل را می فروشند.

اپل در گفتگویی با سایت CNBC این تصمیم را «دلسرد کننده» خواند و گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر لنگرود استان گیلان - به آن اعتراض می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone