🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22232.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

عرضه هدفون‌های اپل پاور بیتس ۴ پیش از رونمایی رسمی

مدتی می‌شود که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، اخبار مربوط به پاور بیتس ۴ به گوش می‌رسد. کمپانی اپل قصد دارد هدفون‌های ورزشی خود را بروزرسانی کرده و آن‌ها را با چیپست جدیدتر و ...

مدتی می‌شود که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، اخبار مربوط به پاور بیتس ۴ به گوش می‌رسد. کمپانی اپل قصد دارد هدفون‌های ورزشی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - خود را بروزرسانی کرده و آن‌ها را با چیپست جدیدتر و باتری قدرتمندتر به بازار عرضه کند. اخیرا تصاویری از این هدفون‌ها در یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - فروشگاه‌های آمریکا به بیرون درز کرده که آن‌ها را برای فروش گذاشته است.

اطلاعات این هدفون‌ها ابتدا توسط FCC (سازمان مقررات رادیویی) آمریکا به بیرون درز کرد و بعد بسیاری از افشاگران اطلاعات مربوط به این گجت را از کد‌های لو رفته از iOS 14 به دست آوردند. تصاویر لو رفته از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - این هدفون که توسط یک علاقه‌مند کنجکاو گرفته شده، ۳ رنگ قرمز، مشکی و سفید که پیش از این نیز افشا شده بود را تایید می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس

این کاربر، عکس‌های هدفون‌های پاور بیتس ۴ را در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت در راکستر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - نیویورک ثبت کرده که نشان‌ می‌دهد زمانی زیادی تا معرفی رسمی آن‌ها باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - نمانده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌‌های این هدفون که باتری ۱۵ ساعته آن است نیز به وضوح روی جعبه نسبتا بزرگ این هدفون‌های بلوتوثی دیده می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این نیز لو رفته بود، پاور بیتس ۴ قرار است از چیپست H1 اپل استفاده کند که شارژدهی باتری را از ۱۲ ساعت به ۱۵ ساعت افزایش خواهد داد. همچنین به کمک همین چیپست، کاربران می‌توانند از طریق فرامین صوتی، با سیری در ارتباط باشند. نکته دیگری که گفتنش خالی از لطف نیست، قیمت ۱۵۰ دلاری پاور بیتس ۴ است که نسبت به نسل فعلی، ۵۰ دلار ارزان‌تر است.

با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - قیمت‌گذاری‌های اپل، باور کردن این قیمت کمی سخت است ولی در هر صورت به نظر می‌رسد با وجود هدفون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - قدرتمندتر پاور - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - بیتس پرو، اپل قصد دارد هدفون‌های ارزان‌تری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر فسا استان فارس - را در اختیار کاربران قرار دهد. در نهایت باید دید با توجه به لغو شدن تمامی مراسم‌های اپل، پاور بیتس ۴ چه زمانی معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone